Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Data Driven Decisions” – w maju forum PTBRiO o decyzjach opartych na danych

Kategoria: Edukacja marketingowa | Autor: | Data: 21 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: badania marketingowe, analityka, ptbrio


25 i 26 maja w Łodzi odbędzie się forum „Data Driven Decisions”, organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Poświęcone będzie źródłom danych, które są potrzebne do podejmowania decyzji biznesowych.


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania.

Skończyła się era długookresowych strategii, dająca poczucie pewności i kompetencji. Reguły znane z podręczników marketingu przestają się sprawdzać. Jednocześnie źródła informacji, na podstawie których można podejmować decyzje, mnożą się w postępie geometrycznym.

„Data Driven Decisions” to wydarzenie, które ma rozwiać wątpliwości specjalistów marketingu i decydentów, jeśli chodzi o wybór źródeł informacji. Wskaże te najbardziej doceniane i najpewniejsze, przydatne w podejmowaniu właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Ponad trzydziestu ekspertów konferencji doradzi, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z konsumentem. Przedstawią oni klasyczne i sprawdzone źródła i rozwiązania, jak badania marketingowe oraz rozwijające się formy wsparcia biznesu, analityka e-commerce czy wykorzystanie mechanizmów analitycznych.

Podczas dwudniowego forum będzie można zobaczyć efekty pracy pierwszoligowych ekspertów w dziedzinie informacji marketingowej, a także poznać ich prywatnie. Spotkają się światy, które dotychczas rozwijały się osobno.

Po wydarzeniu zostanie opublikowany „Przewodnik Data Driven Decisions”, stworzony na podstawie ustaleń sformułowanych podczas konferencji. Będzie to przewodnik po nowoczesnych źródłach informacji marketingowej, zawierający precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu.

Opracowanie obejmie fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami.

Rada programowa Data Driven Decisions:
  • Mateusz Galica, client service director, szef Creative House, Kantar
  • Jakub Piwowar, principal industry analyst, Google
  • Tomasz Jędrkiewicz, szef działu badań rynku, T-Mobile
  • Mateusz Żelechowski, wicedyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej, mBank
  • Anna Gorączka, kierownik działu badań i analiz, Żabka
  • Anna Karczmarczuk, prezes, Ipsos
  • Michał Lutostański, account director, 4P Research Mix
  • Anna Rzeźnik, brand consultant, CPC

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.datadrivendecisions.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.099879026412964