Mimo dużego obłożenia reklamami serwisy VoD największych nadawców osiągają wysoki wskaźnik viewability
  • 0
  • 2
25.04.2017

Mimo dużego obłożenia reklamami serwisy VoD największych nadawców osiągają wysoki wskaźnik viewability

Czas trwania bloków reklamowych w serwisach VoD największych nadawców stanowi ponad połowę tego, który główne stacje poświęcają na reklamy w czasie antenowym. Mimo to pod względem widoczności reklam serwisy te plasują się w rynkowej czołówce – pokazuje analiza MEC na podstawie danych własnych oraz pomiaru Gemius AdReal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2017

24 kwietnia 2017