Blogerzy związani z modą – ich wpływ na zakupy oraz współpraca z detalistami w Polsce. Badanie PMR
  • 0
  • 3
26.04.2017

Blogerzy związani z modą – ich wpływ na zakupy oraz współpraca z detalistami w Polsce. Badanie PMR

8% osób, które w 2016 r. kupiły odzież lub obuwie, potwierdziło, że czytają blogi lub oglądają vlogi związane z modą. Głównie były to kobiety (68,3%) i osoby w wieku 25–44 lata (50%). Niemal połowa tych osób ma wykształcenie średnie – pokazało badanie przygotowane przez PMR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2017

24 kwietnia 2017