Influencerzy na Instagramie mają jasno informować o sponsorowanych wpisach
  • 0
  • 1
26.04.2017

Influencerzy na Instagramie mają jasno informować o sponsorowanych wpisach

Instagramowi influencerzy ze Stanów Zjednoczonych otrzymali ostrzeżenie od Federalnej Komisji Handlu (FTC). Amerykański regulator wymaga, by jasno informowali oni użytkowników o tym, że zamieszczają post promujący markę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr

7 lat temu

Słusznie

Nie powinno być tak, że w obszarze promocji ukrywa się fakt perswazyjności przekazu i tego, że ktoś ten komunikat sponsorował / opłacał. To zwyczajnie nieuczciwe...

26 kwietnia 2017