„Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Raport MarketingMiejsca.com.pl
  • 0
  • 1
27.04.2017

„Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Raport MarketingMiejsca.com.pl

Jak podaje resort finansów, w 2016 r. polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł. Kwota, choć niemała, jest o 10 mln zł niższa niż przed rokiem. W raporcie serwisu MarketingMiejsca.com.pl analizie poddano ponad 70 samorządowych budżetów promocyjnych i przedstawiono niemal 30 case studies działań promocyjnych zrealizowanych w latach 2016–2017.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2017

26 kwietnia 2017