Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Polska jest krajem smogu”. WWF promuje film „Punkt krytyczny – Energia odNowa” (wideo)

Kategoria: Kampanie społeczne | Autor: | Data: 12 maja 2017
Słowa kluczowe: fundacja wwf polska, marcin dorociński, vision houseproductions, first aid communication


Znajdujemy się w punkcie krytycznym. Co dalej? Taką tezę stawia WWF. W pełnometrażowym filmie Marcin Dorociński będzie poszukiwał odpowiedzi na nurtujące ludzkość pytania. Premierę poprzedza kampania reklamowa.


Czy przyszłość oparta na węglu i ropie ma rację bytu? Dlaczego tak mocno cierpimy z powodu smogu? W jaki sposób skutecznie zmniejszyć poziom zanieczyszczenia powietrza?

Czy kupno bananów wpływa na klimat? Dlaczego w Berlinie nie ma korków? I czy zmiana klimatu sprawi, że staniemy się klimatycznymi uchodźcami? Z tymi zagadnieniami mierzą się autorzy projektu „Punkt krytyczny – Energia odNowa”.

W jego ramach powstał polski pełnometrażowy film oraz dziesięcioodcinkowy serial na temat zmiany klimatu i rewolucji energetycznej. Twórcy pokazują, dlaczego klimat nagle się zmienia i przed jakimi wyzwaniami w związku z tym stajemy.

Spróbują też odpowiedzieć na pytanie, co sprawiło, że równowaga klimatu na Ziemi została zachwiana i jakie są tego skutki. Film odpowiada także na pytania, czy można poradzić sobie ze smogiem, jaki jest ślad węglowy pomidora i co musi się wydarzyć, żeby nie doszło do tragedii na miarę zagłady dinozaurów.

Nad światem i Polską unosi się bowiem widmo powodzi, suszy, braku wody pitnej i żywności – twierdzą przedstawiciele Fundacji WWF.





Film zwraca uwagę na kwestię alternatywnych źródeł energii i problemów, z jakimi w naszym kraju borykają się ich zwolennicy. Dokument nie tylko ostrzega, lecz także proponuje rozwiązania dotyczące tego, jak możemy pomóc powstrzymać katastrofę.

Produkcję będzie można zobaczyć w Warszawie w ramach festiwalu „Millennium Docs Against Gravity” – 17 maja o 16:00 w Kinotece oraz 19 maja o 16:30 w Iluzjonie. Premiera odbędzie się w weekend otwarcia festiwalu, 14 maja w Kinotece w PKiN .

Oprócz pokazów podczas festiwalu „Punkt krytyczny – Energię odNowa” będzie można zobaczyć w ośmiu polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku i Bydgoszczy oraz dwóch zagranicznych: Berlinie i Brukseli. Projekcje pozafestiwalowe odbędą się w ramach bezpłatnych pokazów, na które można zarejestrować się na stronie kampanii: www.energiaodnowa.pl.



Po każdej projekcji filmu odbędzie się debata z ekspertami na temat przyszłości Polski w świecie odchodzącym od węgla i innych paliw kopalnych. Film będzie dostępny w Internecie jesienią, a w wakacje pojawi się na letnich festiwalach.

Film i serial powstały w ramach kampanii „Energia odNowa” zainicjowanej przez Fundację WWF Polska. Produkcja ma przekonywać, że jesteśmy w epicentrum zmian prowadzących do świata bardziej przyjaznego dla klimatu.



Twórcami dokumentu są Fundacja WWF Polska wraz z partnerami projektu „Energia odNowa”. Film i serial wyreżyserował Łukasz Bluszcz, reżyser i scenarzysta programów oraz filmów dokumentalnych dla Discovery, BBC czy Al Jazeera English. Narratorem jest Marcin Dorociński, który kolejny raz bierze udział w projekcie na rzecz ochrony środowiska.

Producentem wykonawczym projektu jest Vision HouseProductions. Obsługą PR kampanii zajmuje się agencja First Aid Communication.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
same bzdury
wethaed (08:46 2017-05-15)
Prawidłowo spalane paliwa biologiczne są bardzo zdrową alternatywą taniej i nieszkodliwej energii. Niestety młode pokolenie pozbawione umiejętności samodzielnego i interdyscyplinarnego myślenia, musi chyba poczekać na krach ekosystemu (który już trwa), aby połapać się, że coś jest nie tak. A Polska nie jest krajem smogu, tylko krajem ludzi tak fatalnie się odżywiających, że prawie każdy ma alergię. Inna sprawa, to całkowity brak świadomości szkodliwości spalania produktów nienaturalnych głównie plastików. Niestety, Polska jest krajem, gdzie ze względu na całkowicie skorumpowany parlament, senat, rządy, urzędnicy, prezydenci i premierzy stała się, wbrew konstytucji, najbardziej zniszczonym krajem przez masowe stosowanie GMO, największe na świecie spożycie leków na jednego mieszkańca. Biznes farmako-medyczny nie dopuści do tego aby ktokolwiek w czołowych mediach nawet spróbował uświadamiać Polaków, że piłują gałąź na której siedzą. Niestety fundacja WWF wpisuje się w ten oszukańczy trend propagujący niby słuszne a bzdurne treści. Wystarczy nauczyć ludzi palić w piecach i kotłach i spadnie zanieczyszczenie tego rodzaju o co najmniej 70%. Wystarczy uświadomić ludziom lub zachęcać i karać za palenie plastików. Wystarczy wytłumaczyć rolnikom, ze ich chore dzieci to ofiary Raundapu itp. substancji a nie ślepy los. Itd. ... ostatnio dyskutowałem z rolnikiem palącym resztki z budowy domu, brak swiadomości i wiedzy wprost porażający. Ale Polaków trzeba wyniszczyć, nawet prezydent podpisał chyba jako pierwszą ustawę typowo depopulacyjną (szczepionki z gardasilu powodują u zdecydowanej większości dziewczynek dożywotnią bezpłodność co było powodem szybkiego ich wycofania w większości krajów, dlatego trzeba zarobić na głupio zarządzanych Polakach).


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12299799919128