Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Może się wydawać, że jest tam groch z kapustą, ale komu to przeszkadza?” – pyta TK Maxx w reklamie (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 12 maja 2017
Słowa kluczowe: tk maxx, wieden+kennedy, mindshare, ogilvy pr, hogarth


Marka TK Maxx rozpoczęła kampanię wizerunkową „Szalone możliwości”. W reklamach w przewrotny sposób wyjaśnia, dlaczego w jej sklepach warto robić zakupy.


Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są warte uwagi. Każda opowieść przenosi widza w nietypową scenerię – od kortu do squasha, poprzez pustynną wyspę zamieszkałą przez wybrednego pianistę, po wyprawę na dziobie motorówki połączoną z suszeniem włosów.

Wszystko to ma podkreślać, że w sklepach TK Maxx nie znajdziemy eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów. Można tam za to kupić markowe produkty w atrakcyjnych cenach.

Reklama telewizyjna debiutuje w Polsce 12 maja. Kampania prowadzona jest również w Internecie, social media, mobile i punktach sprzedaży. Zaplanowano też aktywności PR.



Kreację do telewizji stworzył Wieden+Kennedy. Reklamy do sklepów oraz Internetu opracowało wewnętrzne studio TK Maxx, zakupem mediów zajął się Mindshare. Działania PR i w social media prowadzi Ogilvy PR. Tłumaczenie i produkcja: agencja Hogarth.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Jasne
Ar (08:50 2017-05-15)
Biorąc pod uwagę jakość tych ubrań i materiałów trudno uwierzyć, że to oryginalne egzemplarze...


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1057870388031