Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

PKN Orlen szuka agencji, która przygotuje platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowej

Kategoria: Przetargi | Autor: | Data: 17 maja 2017
Słowa kluczowe: pkn orlen


PKN Orlen poszukuje agencji, która zapewni dodatkową obsługę nowego projektu specjalnego. Jest nim stworzenie specjalnej platformy komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. W tym celu koncern uruchomił niezależny proces wyboru agencji kreatywnej, która miałaby stworzyć koncepcję narzędzia i ją wdrożyć.


Proces wyboru jest obecnie w fazie pogłębionego badania rynku (RFI), które ma pomóc stworzyć listę potencjalnych dostawców. Jej podstawą będzie wstępna kwalifikacja firm, które zarejestrują się w bazie dostawców PKN Orlen.
 
RFI jest prowadzone w formie otwartej poprzez elektroniczną platformę zakupową Connect. Agencje mogą rejestrować się za pośrednictwem strony www.connect.orlen.pl.
 
Kolejny etap, RFP, obejmie firmy wybrane na długą listę. Brief skierowany zostanie do maksymalnie siedmiu agencji z tej listy. Wszystkie firmy, które zakwalifikują się do tego etapu i przygotują ofertę, a nie zostaną ostatecznie wybrane, otrzymają rekompensatę za poświęcony czas w wysokości 5 tys. zł netto.

Planowany termin zakończenia procesu i wyboru agencji to wrzesień 2017 r.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.10772800445557