Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – kampania poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT

Kategoria: Kampanie społeczne | Autor: | Data: 18 maja 2017
Słowa kluczowe: stowarzyszenie lambda warszawa, k2, miasto stołeczne warszawa, międzynarodowy dzień przeciw homofobii, transfobii i bifobii


17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT. Organizuje ją Stowarzyszenie Lambda Warszawa.


Kampania skierowana jest do osób homo-, bi- i transseksualnych dotkniętych przemocą domową, a także sprawców oraz świadków przemocy.

Ideą jest ukazanie komunikacji w rodzinach, które nie pogodziły się z coming-outem jednego z domowników. Celem jest też wskazanie miejsca, w którym zarówno ofiary przemocy, jak i jej sprawcy mogą uzyskać wsparcie.





Akcja potrwa do 15 czerwca. Prowadzona będzie na outdoorze na terenie Warszawy, w mediach społecznościowych, na specjalnie przygotowanej stronie www.jeslitoslyszysz.pl oraz za pośrednictwem materiałów BTL.



Kampania współfinansowana jest przez Miasto Stołeczne Warszawa, patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka. Autorem działań jest agencja K2.










Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12541198730469