Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Małgorzata Socha w kampanii marki Emolium

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 18 maja 2017
Słowa kluczowe: emolium, małgorzata socha


W kampanii marki dermokosmetyków Emolium „Wspieramy Was od 1. dnia” uczestniczy Małgorzata Socha. W ramach akcji przygotowano szereg działań dla obecnych i przyszłych rodziców.


Głównym wątkiem kampanii jest uwrażliwianie opinii publicznej na kwestie dotyczące rodzicielstwa. Działania dążą też do tego, by w miejsce krytyki pojawiło się zrozumienie dla rodziców i wsparcie ich w codziennych sytuacjach, od pierwszych momentów życia dziecka.

W kampanię zaangażowali się eksperci z różnych środowisk, m.in. prof. Beata Pięta, prezes Polskiego Towarzystwa Położnych, które patronatem objęło kampanię, dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy, dr Anna Garbień, pediatra oraz dr Agata Grabowska, socjolog.


Małgorzata Socha

Na fan page’u marki realizowane są aktywności inspirujące społeczność do dzielenia się wiedzą na temat rodzicielstwa. W drugiej połowie maja rusza konkurs, w którym nagrodą jest wspólny lunch z Małgorzatą Sochą.



Na profilu dostępne będą też e-kartki przygotowane przez Magdalenę Danaj, ilustratorkę i graficzkę, autorkę „Porysunków”. Rodzice mogą przesyłać je znajomym matkom i ojcom, aby poprzez żart oswajać tematy związane z rodzicielstwem.

Udostępniono także materiały przygotowane przez ekspertów. Dotyczą one m.in. zmian w polskich rodzinach i w podejściu do rodzicielstwa na przestrzeni ostatnich lat. Są to również informacje o tym, jak budować więź z dzieckiem m.in. poprzez pielęgnację od pierwszego dnia życia.



Inicjatorem kampanii jest marka Emolium. Działania komunikacyjne zostały opracowane i są realizowane we współpracy z agencją Flywheel PR.

***
Małgorzatę Sochę można obecnie oglądać także w spotach sieci sklepów z meblami i wyposażeniem:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1313419342041