Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Rybnik wybrał Izbę Gospodarki Elektronicznej do zrealizowania e-strategii

Kategoria: Marketing polityczny i miejsc | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: rybnik, izba gospodarki elektronicznej, e-strategia


Rybnik opracowuje e-strategię. Wdroży ją Izba Gospodarki Elektronicznej.


15 maja e-Izba uruchomiła badania ankietowe skierowane do trzech grup: mieszkańców Rybnika, przedstawicieli lokalnego biznesu oraz samorządowców. Ankieta jest pierwszym etapem opracowywanej dla miasta e-strategii.

Wyniki zebranych ankiet pozwolą określić stan wiedzy i umiejętności cyfrowych mieszkańców Rybnika, lokalnych przedsiębiorców oraz samorządowców. Umożliwią także poznanie ich oczekiwań i potrzeb związanych z komfortowym funkcjonowaniem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.

Wyniki badań będą podstawą do określenia aktywności i projektów, jakie należy wdrożyć w mieście w najbliższych miesiącach i latach, aby podnieść poziom kompetencji cyfrowych w różnych grupach lokalnej społeczności. Drugim celem będzie wprowadzenie istotnych zmian w modelu działania lokalnego samorządu.

Rozwój e-miasta oraz podnoszenie konkurencyjności regionu na tle innych samorządów w Polsce powinny następować w sposób spójny z działaniami wdrażanymi lokalnie przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Rozwoju. Rekomendacje w tym zakresie, opracowane na podstawie wyników ankietowych, również znajdą się w e-strategii.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.094770908355713