Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Niby tylko rok, a tyle się zmieniło” – kampania kolejnej odsłony inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: nestlé, 4frame, mec


12 maja ruszyła kampania promująca drugą edycję programu „Nestlé porusza Polskę”. W jego ramach firma ufunduje 16 siłowni terenowych – po jednej w każdym województwie.


Przygotowano dwa 15-sekundowe spoty. Pierwszy z nich promuje samą akcję oraz głosowanie na wybrane lokalizacje siłowni. Drugi, który będzie emitowany od 19 maja, zapowie rozpoczęcie loterii.





Kampania nawiązuje do ubiegłorocznej edycji programu, w której również powstało 16 siłowni. Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie, poprzez media społecznościowe (Facebook) i platformy VoD. Dodatkowo zostaną przeprowadzone działania bannerowe oraz pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

Celem inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” jest zachęcanie konsumentów do prowadzenia aktywnego trybu życia, w myśl motta „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W tym roku firma sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu. W każdym województwie powstanie jeden taki obiekt.

W całym kraju można głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych do konkursu przez gminy. Głosowanie potrwa do 30 czerwca. Pełna lista lokalizacji znajduje się na stronie www.nestleporusza.pl.



Kreacja spotów oraz wsparcie kampanii w Internecie: 4Frame. Zakup mediów zrealizował dom mediowy MEC.

Zobacz również:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13055515289307