Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Czy to w porządku, że chłopak...” – Axe walczy ze stereotypami na temat męskości (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: axe, 72andsunny amsterdam, #isitokforguys


Marka Axe przygotowała kampanię na podstawie rzeczywistych zapytań w wyszukiwarce Google. Próbuje w niej rozprawić się ze stereotypami dotyczącymi męskości.


„Czy to w porządku, że chłopak nie lubi sportu?”, „Czy to w porządku, że chłopak nosi różowe ubrania?”, „Czy to w porządku, że chłopak ma długie włosy?”, „Czy to w porządku, że chłopak się boi?” – pytają na co dzień internauci.

Te m.in. pytania zadają również bohaterowie spotu przygotowanego przez agencję 72andSunny Amsterdam.

Film zatytułowany „Is It OK for Guys?” powstał w ramach rozpoczętej w 2016 r. kampanii „Find Your Magic”. Marka stara się w niej podkreślić indywidualność mężczyzn i obalić stereotypy przeszkadzające im w wyrażaniu siebie.



Ta odsłona powstała we współpracy z organizacjami non profit Promundo, The Representation Project i Ditch the Label. Zajmują się one kwestiami równości, przeciwdziałania przemocy i walki ze stereotypami.

Axe zapowiada też aktywności z udziałem influencerów, którzy podzielą się własnymi historiami, oznaczając je hashtagiem #isitokforguys.

Zobacz również: Axe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopaków


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13508701324463