Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)

Kategoria: Experiential marketing | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: h&m, brodka, pezet, ten typ mes, fisz/emade, taco hemingway, xxanaxx, cut the mustard, brave


Marka odzieżowa H&M organizuje festiwal muzyczny „Dworzec”. Podczas trzech czerwcowych weekendów wystąpią m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.


Koncerty odbędą się na terenie dawnego Dworca Głównego przy ul. Towarowej 3, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu.

Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce, nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca – mówi Łukasz Szczybelski, creative partner agencji Cut The Mustard, która zajmuje się organizacją wydarzenia.



Koncepcja festiwalu jest spójna z miejscem. W trakcie sześciu dni koncertów artyści występujący na scenie zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości.

Festiwal promuje wideo z udziałem artystów, utrzymane w konwencji podróży pociągiem i zrealizowane w stylistyce popularnych GIF-ów. Nawiązuje też do świątecznego spotu marki H&M wyreżyserowanego przez Wesa Andersona, w którym wystąpił Adrien Brody. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.





Marka współpracuje przy tym projekcie z Cut The Mustard i Brave, które zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Brave zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem artystów, realizacją i koordynacją cyklu eventów.

***
O innych niekonwencjonalnych wydarzeniach promocyjnych, które H&M organizował w ostatnich latach w Warszawie, czytaj w wiadomościach:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14637303352356