Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnych

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: mindshare polska, fast, media adaptatywne, radosław kopczyński


FAST (Future Adaptive Specialist Team) to specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Zespół ten został wyodrębniony w ramach Mindshare Polska. Takie jednostki działają już w strukturach domu mediowego na świecie.


Wyodrębniona komórka zajmie się doradztwem strategicznym, planowaniem mediów online oraz realizacją projektów specjalnych z wykorzystaniem kanałów SEM, paid social, display oraz wideo w modelu programmatic. Będzie także prowadzić działania z zakresu performance marketingu i reklamy natywnej.

Zakres kompetencji specjalistów pionu FAST obejmuje 6 obszarów:
  • programmatic,
  • SEM,
  • paid social,
  • performance,
  • native advertising,
  • asset optimization (SEO).

Specjaliści zespołu przy planowaniu i zakupie mediów adaptatywnych współpracują z zespołami obsługi klienta, a także z GroupM. Grupa zapewnia zaplecze technologiczne, produkty adaptatywne oraz wsparcie zespołów wyspecjalizowanych w optymalizacji poszczególnych działań.

Wyodrębnienie pionu FAST jest naszą odpowiedzią na zachodzące w mediach na całym świecie zmiany, których nieodłączną częścią jest stale rosnąca rola mediów adaptatywnych. Ich obsługa wymaga specjalistycznej wiedzy zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Dlatego głównym zadaniem zespołu FAST jest wsparcie klientów Mindshare w bardziej efektywnym zarządzaniu działaniami w tzw. adaptive layer, czyli obszarze mediów, w których zmiany można przeprowadzić w każdej chwili, dostosowując je do bieżących wydarzeń, potrzeb czy zachowań konsumentów – mówi Anna Nowak, partner, invention w Mindshare Polska.

Zarządzanie pionem w Polsce powierzono Radosławowi Kopczyńskiemu. Dołączył on do zespołu Mindshare Polska z początkiem stycznia, obejmując stanowisko dyrektora FAST. Podlega bezpośrednio Annie Nowak (partner, invention).

Przed dołączeniem do zespołu Mindshare był związany ze spółkami z GroupM. W domu mediowym MEC odpowiadał za obszar programmatic, SEM i SEO, pełnił funkcję programmatic & biddable media deputy directora, którą ostatnio łączył z rolą programmatic lead w regionie CEE.

Wcześniej w ramach struktury GroupM nadzorował obszar działań SEM i SEO dla klientów domów mediowych MEC i Maxus. W karierze zawodowej zajmował się także wsparciem strategicznym zespołów, szkoleniami z zakresu SEM i nadzorem nad projektami SEO.

Ma blisko 10-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji złożonych projektów online dla klientów branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej oraz FMCG.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13614010810852