Arla Protein pod opieką Partner of Promotion
  • 0
  • 1
24.05.2017

Arla Protein pod opieką Partner of Promotion

Producent mleczarski Arla Foods rozpoczął współpracę z Partner of Promotion. Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2017

Sektor podróże i turystyka tnie wydatki reklamowe

W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora podróże i turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln zł mniej niż rok wcześniej – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. To spadek o blisko 13%. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed biurami podróży (8 mln zł, 20% SOS) i miejscami noclegowymi (7,2 mln zł, 18% SOS).

23 maja 2017