Europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro
  • 1
  • 1
25.05.2017

Europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro

Rynek reklamy online w Europie odnotował w 2016 r. wzrost na poziomie 12,2% względem roku poprzedniego – wynika z raportu IAB Europe AdEx Benchmark. Osiągnął wartość 41,8 mld euro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2017

Dyskonty i sklepy convenience najbardziej perspektywicznymi kanałami rynku spożywczego w Polsce według PMR

W 2016 r. rynek spożywczy w Polsce wzrósł o 3,8% rok do roku – do 253,8 mld zł. W tym samym okresie sklepy dyskontowe oraz convenience rosły w ponad dwukrotnie szybszym tempie. Prognozy zaprezentowane w raporcie PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2017” wskazują, że taka tendencja będzie utrzymywać się co najmniej do końca okresu objętego prognozą (lata 2017–2022).