Rynek reklamowy wzrósł o 2,3% w I kw. 2017 r. Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media (infografika)
  • 0
  • 7
26.05.2017

Rynek reklamowy wzrósł o 2,3% w I kw. 2017 r. Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media (infografika)

Po trzech miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 1 916,6 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 2,3% więcej niż w ubiegłym roku. Po raz kolejny rynek wzrósł dzięki wysokim nakładom na reklamę w Internecie. Mobile ma ponad 36-procentowy udział w wydatkach na reklamę online. Motorem wzrostu były media, telekomunikacja i farmacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2017