„Hajp Hunting” – IQS sprawdził, jacy są młodzi ludzie i co ich naprawdę angażuje (infografika)
  • 0
  • 6
30.05.2017

„Hajp Hunting” – IQS sprawdził, jacy są młodzi ludzie i co ich naprawdę angażuje (infografika)

Większość chce po prostu żyć i robić ciekawe rzeczy. Co drugi twierdzi, że przyjemności są sensem życia, a pieniądze służą do tego, by je wydawać. Jacy są ludzie w wieku 16–30 lat? O tym m.in. przeczytać można w raporcie „Hajp Hunting”, opracowanym przez agencję badawczą IQS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2017