Polskie e-sklepy nie wykorzystują technologii zapobiegających utracie klientów – pokazuje badanie firmy Genesys
  • 0
  • 1
2.06.2017

Polskie e-sklepy nie wykorzystują technologii zapobiegających utracie klientów – pokazuje badanie firmy Genesys

Polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Genesys. 17 proc. ankietowanych e-sklepów kontaktuje się z klientem, który porzucił koszyk przed złożeniem zamówienia, a 13 proc. ma wgląd w porzucony koszyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2017