Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Nie jestem byle kim, nie jem byle czego” – kampania Maślanki Mrągowskiej (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 6 czerwca 2017
Słowa kluczowe: maślanka mrągowska, mlekpol, red8 digital


W połowie maja na outdoorze oraz w Internecie pojawiły się intrygujące kreacje z hasłem: „Nie jestem byle kim”. Okazało się, że była to kampania teaserowa Maślanki Mrągowskiej (Mlekpol).


Czarno-białe zdjęcia z pierwszego etapu można było zobaczyć m.in. na citylightach. Przygotowano również stronę www.niejestembylekim.pl, facebookowy fan page oraz konkurs, w którym można było wygrać koszulkę.












Z początkiem czerwca strona WWW zaczęła przekierowywać internautów na nowy adres: www.niejembyleczego.pl. Również fan page zmienił nazwę – tam też obejrzeć można teraz materiały wideo.







Kampania ma poruszyć temat zdrowego odżywiania i zachęcać do świadomego wyboru posiłków. W jej ramach na stronie WWW zamieszczono zbiór przepisów z wykorzystaniem maślanki oraz porady dietetyka.

W działania zaangażowano wybranych w castingu pracowników Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol – to ich twarze pojawiły się na plakatach.



W połowie sierpnia rozpocznie się trzecia faza kampanii. Przeprowadzona zostanie wówczas m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania akcją oraz dotarcie do nowych konsumentów.

Zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie film utrzymany w stylistyce dokumentalnej. Kampania potrwa do października.
  • Kreacja: Red8 Digital
  • Działania PR: V5group
  • Planowanie i zakup mediów: MEC


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
balon przekłuty!
Wiadomka (14:10 2017-06-07)
za dużo wpompowano powietrza na początku i teraz zapierdział komicznie, po czym pękł z hukiem. Tak to jest, gdy się z powagą godną kampanii społecznej podchodzi do trywialnego produktu :D
mam w to uwierzyć?
Piotr (13:22 2017-06-07)
Treśc samych plakatów mnie nie przekonuje. Widziałem je na przystanku. Anonimowa twarz, "nie jestem byle kim" - mam w to uwierzyć?


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13353610038757