Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Apple przedstawia świat bez mobilnych aplikacji (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 6 czerwca 2017
Słowa kluczowe: apple, world wide developers conference 2017


Co by się stało, gdyby nagle zniknęły wszystkie mobilne aplikacje? Nastąpiłaby „appokalipsa”? Taką wizję zaprezentował Apple w spocie przygotowanym z okazji Worldwide Developers Conference.


Owszem, istniał świat bez smartfonów i aplikacji. Obecnie jednak odwykliśmy od papierowych map, nie pamiętamy numerów telefonów do znajomych i miewamy problemy z umówieniem się na randkę w realu.

Żadnych lajków pod selfie czy szerów? Brak nawigacji i komunikatorów internetowych? Marka w 3-minutowym filmie z przymrużeniem oka pokazała katastrofę, jaka nastąpiłaby, gdyby pozbawiono nas dostępu do smartfonowych aplikacji.

Akcja zaczyna się w siedzibie firmy. Nowy pracownik, organizując swoje stanowisko pracy, przypadkiem wyciąga z kontaktu ważną wtyczkę. Wywołuje tym globalny kryzys. A wszystko to przy dźwiękach piosenki „All Right” Christophera Crossa.



Film podsumowuje hasło: „Keep making apps. The world is depending on you”. Jest ono skierowane do uczestników WWDC, która rozpoczęła się 5 czerwca w San Jose w Kalifornii.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Applekalipsa
łolaboga (16:16 2017-06-08)
Piotr ma rację. Teraz za to mamy applecalipsę.
Co za bzdura
Piotr (13:42 2017-06-07)
Przepraszam za ten tytuł, ale to prawda. Pamiętam świat bez aplikacji, a także - o zgrozo - bez telefonów komórkowych. Nie było apokalipsy, ludzie używali mózgu. Ostatnio byłem za granicą - po co mi Google maps, skoro używanie internetu spowoduje, że zbankrutuje? Chodziłem po mieście z papierową mapą - przynajmniej mi bateria nie wysiadła


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11482810974121