4 czerwca 2017 r. zmarł Jack Trout, współautor koncepcji pozycjonowania – jednej z najistotniejszych idei w marketingu. Czy pozycjonowanie, zasady brandingu, prawa marketingu sformułowane przez Trouta odejdą wraz z nim? Zapytaliśmy o to praktyków branży.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przedstawicieli polskiej branży marketingowej poprosiliśmy o odpowiedzi na trzy pytania:
Jak koncepcja pozycjonowania wpłynęła na współczesny marketing?
Czy wykorzystujesz koncepcje Jacka Trouta w codziennej praktyce?
Jak odniesiesz się do krytyki Trouta, która pojawiła się w ostatniej dekadzie? Krytykowali go w swoich pracach, m.in. Byron Sharp i Douglas Holt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.