Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2017

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 14 czerwca 2017
Słowa kluczowe: złote spinacze 2017


Przewodniczącą jury konkursu Złote Spinacze 2017 została Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Małgorzata Mejer z Procter & Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski – niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.


Skład jurorski został powiększony do 72 osób. To o 15 osób więcej w stosunku do składu jury poprzedniej edycji. W gronie tym zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego.

Sędziowie będą obradowali w trzech grupach składających się z 24 osób. Zakres kategorii konkursowych ocenianych przez grupę jurorską może ulec zmianie w razie znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Tegoroczną edycję zaczynamy z nową energią. Mamy dużo większy zespół jurorów, przygotowany na przyjęcie i analizę dużej ilości zgłoszeń. Bazując na naszym doświadczeniu, zmieniliśmy punktację, wprowadziliśmy nowy formularz zgłoszeniowy oraz zestaw kryteriów oceniania. Wszystkie te zmiany mają pomóc nam w bardziej precyzyjnej analizie i ocenie zgłaszanych projektów. Z jednej strony z wielką ciekawością czekam na zgłoszenia, z drugiej mam świadomość stojącego przed nami wyzwania – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden, przewodnicząca jury konkursu.

Przewodniczącym pierwszej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: kampania społeczna, event społeczny, corporate social responsibility, event komercyjny, social media, PR miejsca, miasta i regiony, kultura i media, turystyka i rekreacja, moda i styl życia, sport oraz kreatywność.

W skład tej grupy weszli:
  • Liliana Anam, menedżer zarządzająca, CSR Info
  • Marcelina Cholewińska, dyrektor zarządzająca, First Public Relations
  • Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, brand communications, On Board Public Relations
  • Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny, Publicrelations.pl
  • Jakub Dmitrowski, partner zarządzający w Smart Media, właściciel agencji RingPR
  • Agnieszka Durlik, dyrektor gabinetu prezesa oraz rzecznik prasowy, Krajowa Izba Gospodarcza
  • Piotr Filipek, niezależny doradca   
  • Łukasz Goździor, dyrektor Fundacji Marka dla Polski
  • Ewa Hope, docent, pełnomocnik ds. public relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt Politechniki Koszalińskiej, Wydział Humanistyczny
  • Julia Kozak, intercultural communication strategist    
  • Tomasz Lis, dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Philipiak
  • Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
  • Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca, Garden of Words Group
  • Monika Nowakowska, dyrektor departamentu public relations, Bank Zachodni WBK
  • Michał Nowosielski, BigThinkski
  • Mirella Panek-Owsiańska, prezes, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg, Publicon
  • Przemysław Staniszewski, partner, Walk PR
  • Cezary Szymanek, redaktor naczelny, Rzeczpospolita.pl, Gremi Media
  • Sebastian Tołwiński, Ferrero Polska
  • Agata Zeman, operations director, 24/7 Communication
  • Radosław Żuk, dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami, Szkoła Główna Handlowa

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Marek Kosycarz, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa, PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, PR finansowy i relacje inwestorskie, business-to-business PR, employer branding, public affairs i lobbying, przemysł i infrastruktura, nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, medycyna i zdrowie, finanse oraz efektywność.

W skład grupy weszli:
  • Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej, Ikea Retail
  • Klara Banaszewska, dyrektor generalna, Grayling Poland
  • Bogdan Biniszewski, prezes zarządu, Compress
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Press-Service Monitoring Mediów
  • Rafał Czechowski, managing director, Imago Public Relations
  • Andrzej Godewski, współwłaściciel, partner zarządzający, Charyzma – Doradcy Komunikacji Biznesowej
  • Justyna Gościńska-Bociong, kierownik ds. komunikacji i PR, rzecznik prasowy, Medicover Polska, Medicover Försäkrings
  • Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Promotion
  • Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny, „Puls Medycyny”, „Puls Farmacji”, Pulsmedycyny.pl
  • Zbigniew Jankowski, CEO, Maurent PR
  • Aneta Jóźwicka, corporate relations director Poland, Diageo
  • Katarzyna Kamińska, president, Havas PR
  • Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
  • Adam Łaszyn, prezes, Alert Media Communications
  • Eliza Misiecka, dyrektor, Genesis PR
  • Jarosław Nyk, prezes, Vision Group
  • Tomasz Podolak, prezes, Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden
  • Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, Trac Trec
  • Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca, Uniwersytet Warszawski
  • Justyna Szafraniec, head of communication, Grupa Generali Polska
  • Jacek Trębecki, wiceprezes, Prelite
  • Monika Zakrzewska, prezes, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: media relations, PR produktu, launch produktu, usługi lub firmy, content marketing – branded content, custom publishing, uroda, higiena i wellness, technologia, IT, telekomunikacja, NGO i sektor publiczny, sektor spożywczy, motoryzacja i transport oraz research & insight.

W skład grupy weszli:
  • Tomasz Alberski, prezes zarządu, Komunikacja Plus
  • Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec
  • Maria Buszman, wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja. Doradztwo. Badania. Strategie
  • Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog
  • Ilona Gajewska, specjalista, corporate marketing & public relations, 3M Poland
  • Marcin Gruszka, rzecznik prasowy, Play
  • Michał Jacuński, wykładowca akademicki, Uniwersytet Wrocławski
  • Monika Jasłowska, head of brands management, Polpharma Group
  • Anna Król, dyrektor Big Book Festival, związana z fundacją Kultura Nie Boli i agencją Go Culture
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza, współwłaściciel, Agape
  • Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse
  • Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems
  • Michał Olbrychowski, dyrektor, lider communications consulting, Deloitte Communications
  • Dawid Piekarz       
  • Mariusz Pleban, prezes zarządu, Multi Communications
  • Danuta Raczkiewicz-Chenczke, prezes zarządu komplementariusza, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Ewa Sadowska, communications manager, CSR & brand PR lead CEE, UPC
  • Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów
  • Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający, MSLGroup
  • Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies Poland
  • Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, Exacto
  • Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR
  • Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 4 lipca do godz. 16:00 (pierwszy termin) oraz do 11 lipca do godz. 16:00 (drugi, ostateczny termin).

Audytor konkursu: KPMG. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zlotespinacze.pl.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13223600387573