Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Carlsberg Polska i Łukasz Jakóbiak z kampanią „Trzeźwo myślę”

Kategoria: Public Relations | Autor: | Data: 14 czerwca 2017
Słowa kluczowe: carlsberg polska, łukasz jakóbiak, multi communications


Rozpoczęła się kampania marki Carlsberg Polska „Trzeźwo myślę”. Promuje ona odpowiedzialną konsumpcję alkoholu jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem działań został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show „20m2”. Działania będą prowadzone od czerwca do września.


W ramach kampanii Carlsberg nie chce moralizować ani straszyć, ale pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Bo umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę, odkrywać świat i odczuwać więcej przyjemności i radości – przekonuje marka.




W pierwszej odsłonie działań pojawia się Łukasz Jakóbiak. Wybór ambasadora nie był przypadkowy. Jak tłumaczy marka, vloger ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przywiązuje wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

13 czerwca na instagramowym profilu Jakóbiaka rozpoczął się konkurs, w którym można głosować na tzw. trzeźwe myśli. Mają to być sformułowania zachęcające w zabawny sposób do rozsądnej konsumpcji alkoholu, ale też takie, którymi na co dzień kierujemy się w życiu. Wybrane hasła pojawią się na limitowanej serii koszulek.

Pierwsza faza akcji będzie trwała od czerwca do września 2017 r. Działania media relations, współpraca z influencerem oraz promocja 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (15 września 2017 r.) będą łączyły w sobie elementy edukacyjne i angażujące konsumentów.

Z badań GfK Polonia1 przygotowanych na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wynika, że po piwo sięgamy głównie ze względu na smak. To kryterium bierze pod uwagę 56% osób. Na kolejnych miejscach znalazły się: marka (38%), gatunek oraz wysoka jakość (po 21%). Poza czołówką – bo dopiero na 9. miejscu – jest zawartość alkoholu. Tym czynnikiem kieruje się 11 proc. konsumentów.

Z kolei dane PARPA2 wskazują, że ponad 80% dorosłych Polaków pije alkohol w sposób odpowiedzialny, nie powodując negatywnych konsekwencji dla siebie ani osób z otoczenia. Według danych Światowej Organizacji Zdrowia na tle Europy mamy duży odsetek abstynentów – jest ich ponad 20%. Około 7% dorosłych mieszkańców kraju pije ryzykownie i szkodliwie – wynika z danych PARPA.

Koncepcję kampanii przygotowała i realizuje agencja Multi Communications.

1 Badanie „Wizerunek piwa w kontekście innych alkoholi” opublikowane w listopadzie 2014 r.
2 Państwowa Agencja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA), sprawozdanie z wykonania ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi za rok 2015.

***
Więcej na temat tego rodzaju kampanii czytaj w artykule Klient pod opieką marki


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.15163612365723