Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Konkurs na spot o uczciwości w kulturze

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 14 czerwca 2017
Słowa kluczowe: fundacja legalna kultura, festiwal polskich filmów fabularnych w gdyni, zbigniew cybulski


Fundacja Legalna Kultura i Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni ogłaszają konkurs na spot promujący uczciwe korzystanie z kultury jako jeden z fundamentów funkcjonowania w cyfrowym świecie. Inspiracją są słowa ikony polskiego kina – Zbigniewa Cybulskiego.


„Film to sztuka najbardziej popularna, bo dla milionów ludzi jest wciąż potrzebna jak chleb – przez swoją atmosferę, a także przez to, że każdy z widzów szuka poprzez swój film swej własnej twarzy, własnego życia, problemów, które wzruszają go osobiście” – mówił aktor.

Jak dodał w jednym z wywiadów, żeby pójść do kina, można wybrać film dotyczący jakiegoś problemu albo jakiegoś aktora – kupić sobie bilet. „Widz jest zaproszony do kina, i to my, ludzie filmu, go zapraszamy” – tłumaczył.

Odwołując się do słów Cybulskiego, organizatorzy konkursu chcą zwrócić uwagę na istotne znaczenie nie tylko filmu, ale szerzej – całej kultury dla naszego życia.

Internet bez wątpienia zmienił świat, relacje międzyludzkie i dostęp do kultury. Nie można jednak tracić z oczu najważniejszego: kultura jest wspólnotą twórców i odbiorców. Jedni bez drugich nie istnieją. Dlatego tak ważne jest korzystanie z legalnych źródeł, dających dostęp do kultury zgodnie z wolą twórców i prawem – przekonują organizatorzy.

Celem konkursu jest ukazanie stale powiększających się legalnych zasobów kultury cyfrowej. Ma on też uświadomić widzom, że dostęp do nich jest łatwy, a pieniądze wydane na legalne korzystanie trafiają do twórców, dając im środki i zapał do dalszego tworzenia.



By wziąć udział w konkursie, nie trzeba być profesjonalnym twórcą. Można zrealizować spot z użyciem kamery, telefonu komórkowego lub przygotować animację. Liczy się kreatywność, umiejętność dotarcia z przekazem do odbiorcy i skłonienia go do refleksji. Spot może trwać maksymalnie jedną minutę.

Uczestnicy konkursu o nagrodę specjalną Legalnej Kultury mają szansę zobaczyć swoje dzieło podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Laureaci staną w jednym szeregu z twórcami polskich filmów.

Spoty mające charakter dzieła autorskiego mogą zgłaszać osoby fizyczne lub prawne, a także zespoły twórców. Wszystkie materiały wykorzystane w filmie – muzyka, filmy, zdjęcia, książki, ilustracje, gry itp. – muszą pochodzić z legalnych źródeł. Nie mogą również naruszać praw autorskich i dóbr osobistych osób trzecich.

Nadesłane prace oceniać będzie jury Konkursu Filmów Krótkometrażowych 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Przyzna ono następujące nagrody:
  • I nagroda: 8 tys. zł
  • II nagroda: 4 tys. zł
  • III nagroda: 2 tys. zł

Dodatkowo zwycięzcy konkursu odbędą praktyki na planie filmowym u najlepszych polskich producentów. Termin zgłaszania filmów upływa 6 września. Rozstrzygnięcie nastąpi podczas 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, który odbędzie się 18–23 września 2017 r.

Szczegółowe założenia merytoryczne konkursu, tryb składania prac i wymogi techniczne zawarte zostały w regulaminie dostępnym na stronach www.legalnakultura.pl i www.festiwalgdynia.pl.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.16155505180359