Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Lubię ludzi” – kampania Szlachetnej Paczki z udziałem gwiazd (wideo)

Kategoria: Kampanie społeczne | Autor: | Data: 16 czerwca 2017
Słowa kluczowe: stowarzyszenie wiosna, szlachetna paczka, karol kłos, wojciech szczęsny, maja włoszczowska, tomasz majewski, michał pol


Życzliwość, wrażliwość, pracowitość, drużynowość – przez te wartości Szlachetna Paczka chce mobilizować Polaków do społecznego zaangażowania i zjednoczenia. Kampania „Lubię ludzi”, która wystartowała 13 czerwca, dotyczy wszystkich projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Wiosna – w tym Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.


Akcję rozpoczęło ogłoszenie manifestu „Lubię ludzi” na tzw. warszawskiej patelni przy stacji metra Centrum. Nietypową konferencję poprowadził dziennikarz Michał Pol (ambasador kampanii).

W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Maciej Orłoś, Piotr Cieszewski (mówca motywacyjny i himalaista), Maciej Łagodziński (aktor), Jarosław Bieniecki (twórca Runmageddonu) i dziennikarka show-biznesowa Agnieszka Jastrzębska. Wszyscy złożyli publiczną deklarację „Lubię ludzi” i podpisali się pod manifestem wartości.


ks. Jacek Stryczek, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica


Karol Kłos, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Dzień przed oficjalną inauguracją udostępniona została platforma www.lubieludzi.pl. W akcję można włączyć się na kilka sposobów: począwszy od złożenia publicznej deklaracji i podpisania się pod manifestem, przez zakup gadżetów (opaska, koszulka, torba, notes), po aktywny udział w projektach Stowarzyszenia Wiosna.

Założenia kampanii były przygotowywane od grudnia 2016 r. Punkt wyjścia stanowiły badania Kantar TNS. Ich wyniki pokazały, że respondenci są zmęczeni pogłębiającą się polaryzacją społeczeństwa. Zdaniem badanych Szlachetna Paczka reprezentuje właśnie te wartości, które mogą sprawić, że będzie żyło nam się ze sobą lepiej.

Narracja „Lubię ludzi” opiera się na wartościach, które badani uznali za najbardziej przyczyniające się do dobrego funkcjonowania społeczeństwa: życzliwość, wrażliwość, pracowitość i drużynowość.



Ambasadorami akcji „Lubię ludzi” zostali m.in.: Karol Kłos (mistrz Europy i mistrz świata w siatkówce), Wojciech Szczęsny (bramkarz reprezentacji Polski i AS Romy), Maja Włoszczowska (wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim) i Tomasz Majewski (mistrz olimpijski w pchnięciu kulą).

W akcję włączyli się też influencerzy, m.in. Arlena Witt (blogerka i vlogerka z kanału „Po cudzemu”), Daniel Rusin (autor youtube’owego kanału „Reżyser życia”), Konrad Kruczkowski (autor bloga „Halo ziemia”), Paulina Mikuła (prowadząca kanał „Mówiąc inaczej”), Michał Pol (wieloletni redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”), Jarosław Bieniecki (twórca Runmageddonu) czy Piotr Cieszewski (mówca motywacyjny, menedżer i himalaista).

Organizatorzy kampanii zapowiadają, że w jej następnych etapach pojawią się kolejne znane osoby.


Maja Włoszczowska, Agnieszka Ożga-Woźnica


Michał Pol, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Kampania ma charakter odsłonowy. W pierwszej fazie nacisk zostanie położony na działania PR i mocną obecność w social media. Kolejnym punktem ma być kampania ATL realizowana m.in. przez spoty telewizyjne.


Tomasz Majewski, Agnieszka Ożga-Woźnica


Wojciech Szczęsny, Agnieszka Ożga-Woźnica


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.090368986129761