Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Landliebe w kampanii przypomina, jak ważne jest mówienie sobie miłych rzeczy (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 16 czerwca 2017
Słowa kluczowe: landliebe, sixtyone yards, &sons strategic consultants, andiamo, shootme photographers & production, open minded group


14 czerwca rozpoczęła się kampania „Prawdziwe historie smakują lepiej”. Wprowadza ona na polski rynek niemiecką markę Landliebe z branży produktów mlecznych.


Ideą działań jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu.

W wideo opartym na społecznym eksperymencie przedstawione zostały historie bazujące na bliskości i sympatii. Pokazują one, że wyrażanie uczuć na co dzień nie jest wcale tak proste i oczywiste, jak mogłoby się wydawać. O emocjach, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi opowiadają m.in.: starsze małżeństwo, przyjaciółki czy ojciec z synem.



Celem akcji „Powiedz coś miłego” jest zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują ludzkie relacje. Ma ona też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Jest to część ogólnopolskich działań promocyjnych marki Landliebe. Kampania realizowana będzie w kanałach off- i online, m.in. w serwisie internetowym brandu i na jego fan page’u.

Zaplanowano też działania ambientowe w przestrzeni miejskiej. W dwa ostatnie weekendy czerwca strefa Landliebe zostanie utworzona na terenie gdańskiego Starego Maneżu (17–18.06) oraz na terenie warszawskiego Targu Śniadaniowego (24–25.06).
  • Strategia, kreacja oraz wdrożenie kampanii: Sixtyone Yards wraz z partnerem ds. strategii – &Sons Strategic Consultants
  • Produkcja wykonawcza spotu: Andiamo, Shootme Photographers & Production
  • Zdjęcia: Michał Klusek
  • Produkcja wydarzeń i komunikacja: Open Minded Group (Katarzyna Rykaczewska)


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13183498382568