Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami

Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: | Data: 16 czerwca 2017
Słowa kluczowe: instagram, paid partnership with


Płatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.


Wprowadzenie tagu „paid partnership with” ma zapewnić transparentność działań na Instagramie. Jego użycie pozwoli bowiem łatwo oznaczyć partnerstwa, pozwalając zachować autentyczność samej platformie.


Źródło: www.business.instagram.com

Po oznaczeniu wpisu twórcy dzięki Instagram Insights będą widzieli dane na temat tego, jak działa zamieszczona przez nich treść. Ich partnerzy natomiast uzyskają dostęp do informacji o zaangażowaniu użytkowników.


Źródło: www.business.instagram.com

***
Na potrzebę oznaczania sponsorowanych wpisów na Instagramie zwracała też niedawno uwagę amerykańska Federalna Komisja Handlu. Zobacz: Influencerzy na Instagramie mają jasno informować o sponsorowanych wpisach.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.088689088821411