Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 19 czerwca 2017
Słowa kluczowe: cannes lions 2017, fcb warsaw, axa insurance


17 czerwca rozpoczął się 64. Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Srebrną statuetkę zdobyła w nim agencja FCB Warsaw.


Projekt zatytułowany „Smart Bell”, przygotowany dla marki Axa Insurance, otrzymał Lwa w kategorii Lions Health – Health and Wellness.

Tytułowy dzwonek dzięki wykorzystaniu technologii RDS ostrzega kierowców poprzez umieszczony w samochodzie głośnik, by zwrócili uwagę na zbliżającego się rowerzystę. Projekt otrzymał też nominacje w kategoriach Lions Innovation oraz Promo and Activation (Guerrilla Marketing & Stunts).



Szansę na nagrody mają też 4 inne agencje z Polski. 2012 Agency za projekt „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat zdobyła nominacje w kategoriach Outdoor, PR oraz Promo and Activation.

W kategorii Promo and Activation nominowano także DDB Warsaw za „IWelcome – Live” dla Amnesty International. Grey Poland może zdobyć nagrodę w kategorii PR za projekt „The Biggest Christmas Choir” dla Caritasu, a Walk Poland w kategorii Print and Publishing za „Invisible Book” dla The Capuchin Foundation.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1216151714325