Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Monika Salamon i Andrzej Krok group account directorami w Deloitte Digital

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 19 czerwca 2017
Słowa kluczowe: deloitte digital, monika salamon, andrzej krok



Monika Salamon, Andrzej Krok
Do agencji Deloitte Digital dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.


Monika Salamon ma 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 r. pełniła funkcję regional group account directora.

Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann’s, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Andrzej Krok karierę w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB & Tribal. Początkowo pracował na stanowisku menedżera projektu, następnie od 2012 r. jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 r. związany był z agencją Wunderman.

W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży i Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14822101593018