Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)
  • 0
  • 1
19.06.2017

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)

24% ankietowanych internautów deklaruje, że należy do programu lojalnościowego lub ma kartę lojalnościową jakiejś marki – pokazało badanie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzone przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail. Tymczasem 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w konkursach organizowanych przez marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2017

16 czerwca 2017