„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)
  • 1
  • 2
19.06.2017

„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)

Wystartowała kampania „Jak skoczyć, to na Żubra”. Marka nawiązuje w niej do różnorodnych „wyskoków”, m.in. na grzyby, ryby, grilla, plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2017

Aflofarm niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej. Analiza Codemedia

W pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zł zainwestował Aflofarm. To 30% wydatków całej kategorii i tyle, ile wyniósł skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. Za nim uplasowały się USP Zdrowie i Polpharma Zakłady Farmaceutyczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2017

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)

24% ankietowanych internautów deklaruje, że należy do programu lojalnościowego lub ma kartę lojalnościową jakiejś marki – pokazało badanie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzone przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail. Tymczasem 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w konkursach organizowanych przez marki.