AMS niestandardowo promuje ideę organizacji Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę
  • 0
  • 1
12.10.2006

AMS niestandardowo promuje ideę organizacji Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę

W październiku AMS wspólnie z Eskadrą przeprowadził niestandardową kampanię promocyjną. W 1000 wiat w całej Polsce, na specjalnie przygotowanych foliach, pojawiło się ponad milion zielonych karteczek POST-IT. Nietypowe wlepki zachęcały do popierania kandydatury Polski i Ukrainy jako gospodarzy Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2006

Polska Telefonia Cyfrowa wspiera powstawanie Sal Doświadczania Świata

Dzisiaj zostały otwarte dwie kolejne Sale Doświadczania Świata, sfinansowane przez Polską Telefonię Cyfrową, operatora sieci Era i Heyah. Dotację otrzymało Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Kamieniu Pomorskim i Gryficach w województwie zachodniopomorskim. Z terapii w Salach systematycznie będzie korzystało blisko 200 dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym różnego stopnia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2006

McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻ

Kampania obejmująca telewizję, radio i prasę, rozpoczęła się 7 października i potrwa do 13 listopada. Ma ona na celu wesprzeć ofertę Banku BGŻ skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to już druga duża kampania reklamowa (po kampanii Kredytu Mieszkaniowego) komunikująca nowy wizerunek banku, prezentująca jego nowe logo wraz z claimem „Pieniądze są dla ludzi”, którym towarzyszy nowy jingiel.