W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowych
  • 0
  • 1
16.10.2006

W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowych

Udział e-mailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W pierwszym półroczu wysłano prawie 29 milionów maili, do końca roku może to być nawet 57 milionów. W porównaniu z rokiem ubiegłym to wzrost o 45% – to główne wnioski z raportu na temat e-mailingu, przygotowanego przez firmę Interactive Marketing Partner należącą do Grupy CR Media Consulting.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2006