Nowa kampania prostego kredytu hipotecznego banku DOM
  • 0
  • 1
12.04.2007

Nowa kampania prostego kredytu hipotecznego banku DOM

Na początku kwietnia na billboardach w największych miastach Polski, pojawiły się czarno-białe zdjęcia ponuro wyglądających postaci z intrygującymi podpisami „Zmień dzielnicowego”, „Zmień dozorcę” i „Zmień sąsiada”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2007

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOM

tele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne do współpracy przy interaktywnym serwisie tele.DOM. Serwis tele.DOM to innowacyjne aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej. Autorami aplikacji w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe, do których grona dołączyła firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.