Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Dzień Ojca, czyli jak stworzyć kolejny mikrosezon na zakupy

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Jakub Müller | Data: 19 czerwca 2017
W mówienie o tym ¶wiêcie trzeba w³o¿yæ zdecydowanie wiêcej emocji
W mówienie o tym święcie trzeba włożyć zdecydowanie więcej emocji
Jeśli królami czerwcowego handlu są Dzień Dziecka i Dzień Matki, to Dzień Ojca nie jest nawet księciem. Może podobny, ale młodszy i wciąż traktowany pobłażliwie. W ostatnich latach zmienia się kulturowa rola ojca, a marki robią wszystko, by przełożyło się to na ruch w sklepach.

Pułapki kreatywności

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Rafał Sajewicz | Data: 19 czerwca 2017
Panzerwagen w sk³adzie ¶wiêto¶ci
Panzerwagen w składzie świętości
Polityka historyczna to ostatnio modny temat. O tyle dla nas istotny, że ma często wpływ na bieżące działania marketingowe nawet największych brandów. O tym, że warto pomyśleć historycznie, a nie tylko kreatywnie, przekonała się niedawno pewna uznana marka z branży motoryzacyjnej.

Czy wiesz już, co to jest Geena Davis Inclusion Quotient?

Kategoria: Public relations | Autor: Agnieszka Jaszcz | Data: 19 czerwca 2017
W jakich filmach wystêpuj± kobiety? Jak wiele mówi± na ekranie?
W jakich filmach występują kobiety? Jak wiele mówią na ekranie?
Kobiety w filmach są pokazywane dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Także dwa razy rzadziej się wypowiadają. Ta sytuacja nie zmieniła się od 1946 roku. Marnym pocieszeniem może być fakt, że jest jeden gatunek, w którym kobiety występują częściej – horror. W dodatku nawet w horrorach aktorki mówią mniej od aktorów (krzyki chyba się nie liczą).

McDonald's, Pepsi, Dove. Trudny branding w erze social media

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Jakub Müller | Data: 19 czerwca 2017
Marki trac± wyczucie tego, co im wolno? A mo¿e testuj± kolejne granice?
Marki tracą wyczucie tego, co im wolno? A może testują kolejne granice?
Mimo wieloletnich doświadczeń i wielomiliardowych budżetów na działania w Internecie globalne marki zaliczyły ostatnio spektakularne reklamowe wpadki. Można by zapytać: co się stało ze światem reklamy?

Festiwal w Cannes mówi o nas samych

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 19 czerwca 2017
Kreatywni pomy¶l± nad problemami dzisiejszego ¶wiata
Kreatywni pomyślą nad problemami dzisiejszego świata
Największy festiwal branży reklamowej, Cannes Lions, po raz 64. zawita w ciepłym zakątku Europy. Znów będzie nagradzał za kreatywność, skłaniał do opisywania trendów i snucia refleksji nad przyszłością komunikacji marketingowej. Jakie tematy tym razem poruszy? Kogo zapewne doceni?

Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?

Kategoria: Felieton | Autor: Mirosław Ciaś | Data: 14 czerwca 2017
Miros³aw Cia¶
Mirosław Ciaś
Niedawno zmarły współautor koncepcji pozycjonowania prawdziwą przyszłość swoich idei widział w Chinach. Miał także pomysł na rynkowe wyróżnianie się polskich firm. Swoje rozmowy z Jackiem Troutem, nie tylko na tematy marketingowe, wspomina Mirosław Ciaś – prezes polskiego oddziału Trout & Partners.

Pornhub goni króliczka

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 7 czerwca 2017
Apetyt ro¶nie w miarê jedzenia
Apetyt rośnie w miarę jedzenia
25 maja 2017 roku przyniósł ekipie serwisu Pornhub dużą okazję do świętowania. Strona z treściami pornograficznymi doczekała się swego 10-lecia. Pornhub jest nie tylko jedną z najbardziej znanych platform z pornografią. Jest też silną marką, która ma ochotę na więcej.

Kolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowej

Kategoria: Ambient media | Autor: Martyna Bienias | Data: 2 czerwca 2017
Na z³odzieju czapka gore
Na złodzieju czapka gore
Niewielki breloczek przy torebce, który sprawi, że każdy, kto zechce ukraść twoją torebkę, natychmiast tego pożałuje – to najnowszy pomysł malezyjskiej marki Ash Be Nimble. Firma walczy o bezpieczeństwo kobiet, projektując dla nich nietypowe urządzenie, które pokrywa napastnika kolorowym pyłem.

Szalone dzieci piwnej rewolucji

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 2 czerwca 2017
Piwo z dodatkiem whiskey, robione z deszczówki, a nawet produkowane przy użyciu...moczu. To nie fake newsy, ale uboczny efekt piwnej rewolucji od kilku lat przechodzącej przez cały świat. Wszyscy szukają nowości. Jedni po to, by utrzymać marżę i nie pogrążyć się w wojnie cenowej. Inni – by sprzedać przy okazji inną ideę lub produkt.

Jedzenie to nowy punk rock

Kategoria: Trendy | Autor: Jakub Müller | Data: 24 maja 2017
Teraz takim miejscom towarzysz± prawdziwe emocje
Teraz takim miejscom towarzyszą prawdziwe emocje
Konsumenci, szczególnie milenialsi, jak nigdy wcześniej interesują się gotowaniem, żywnością i restauracjami. Wywołuje to w nich emocje, jakie kiedyś zarezerwowane były dla muzyki. Wykorzystują to w swoich kampaniach marki czy instytucje – nawet takie, które z branżą spożywczą nie mają nic wspólnego.


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.046568870544434