Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Technologia może się schować

Kategoria: Trendy | Autor: Agnieszka Jaszcz | Data: 26 kwietnia 2017
Dowolna powierzchnia w domu mo¿e staæ siê interaktywna
Dowolna powierzchnia w domu może stać się interaktywna
Coraz więcej wokół nas technologii. Mamy smartfony z czytnikami tęczówki, podwójnymi aparatami, oferujące rzeczywistość rozszerzoną. Chcemy żyć w inteligentnych miastach i domach. I właśnie teraz, gdy te wszystkie cuda techniki stają się tak dostępne, szukamy sposobów, by stały się niewidzialne.

Dove hakuje piękno

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 26 kwietnia 2017
Teraz piêkno = si³a. Czy to nie wt³aczanie w kolejny stereotyp?
Teraz piękno = siła. Czy to nie wtłaczanie w kolejny stereotyp?
Marka Dove od dawna twierdzi, że nie reklamuje kosmetyków. Już przez ponad dekadę przekonuje kobiety, że są piękne. Teraz zaś zabiera się do walki z kobiecymi stereotypami, a swoją najnowszą kampanię buntowniczo nazwa hakerskim atakiem na znany serwis, który często bywa źródłem zdjęć do reklam.

Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?

Kategoria: Marketing polityczny i miejsc | Autor: Jakub Müller | Data: 20 kwietnia 2017
Ten przyk³ad przemawia do wyobra¼ni samorz±dowców zajmuj±cych siê promocj± miast
Ten przykład przemawia do wyobraźni samorządowców zajmujących się promocją miast
Przetarg na city placement władze Rybnika rozstrzygnęły kilka tygodni temu. Zwyciężyła telewizja TVN, która za 369 tys. zł zorganizuje „promocję miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej”. Będzie to tzw. serial medyczny: każdy odcinek pokaże osobny przypadek, z którym będą zmagać się lekarze.

Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR

Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda | Data: 20 kwietnia 2017
Influencer mo¿e daæ marce zarówno zasiêg, jak i precyzyjne dotarcie. Je¶li zostanie trafnie dobrany
Influencer może dać marce zarówno zasięg, jak i precyzyjne dotarcie. Jeśli zostanie trafnie dobrany
Co zrobić, by komunikat o naszym produkcie wyróżnił się i trafił do odpowiednich odbiorców? Jak przekonać potencjalnych klientów, że właśnie ten produkt zaspokoi ich potrzeby? Warto wykorzystać fakt, że konsumenci chętnie inspirują się informacjami pochodzącymi od twórców treści – tekstów i wideo w Internecie. Dlaczego to robią? Ponieważ utożsamiają się z tymi osobami, ufają im i po prostu je lubią.

5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Anna Antczak | Data: 20 kwietnia 2017
Ka¿da sk³adowa jest tu wa¿na, a ich powi±zanie &#8211; jeszcze wa¿niejsze <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Friedberg - Fotolia.com</a>
Każda składowa jest tu ważna, a ich powiązanie – jeszcze ważniejsze © Friedberg - Fotolia.com
„Cały ten content marketing to bzdura! Nie warto inwestować w niego czasu ani pieniędzy” – twierdzą niektórzy. Mają rację? Raczej sporo tracą, bo treść prezentowana na firmowej stronie internetowej wciąż jest istotna. Jej wartość jest postrzegana przez pryzmat przydatności dla użytkownika oraz walorów ocenianych z perspektywy wyszukiwarek.

5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 11 kwietnia 2017
Czy warto od¶wie¿aæ stare, skoro mo¿na wprowadziæ nowe? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Giuseppe Porzani - Fotolia.com</a>
Czy warto odświeżać stare, skoro można wprowadzić nowe? © Giuseppe Porzani - Fotolia.com
Zrujnowane marki są jak zaniedbane zabytkowe domy. Gdy nowy nabywca ma pieniądze, pomysł i gotowość do ryzyka, może po gruntownym remoncie zarobić krocie.

Dlaczego reklama Pepsi z Kendall Jenner okazała się katastrofą?

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Jakub Müller | Data: 11 kwietnia 2017
Przemianaa bardzo efektowna, ale niewiarygodna
Przemianaa bardzo efektowna, ale niewiarygodna
Wykorzystywanie mitów i konfliktów społecznych przez marki przypomina jazdę samochodem z dużą prędkością. Pozwala wyprzedzić innych, ale wymaga dobrego samochodu, umiejętności i dbałości o szczegóły. Bez tego nawet drobny błąd prowadzi do katastrofy. Takiej jak reklama Pepsi z modelką i celebrytką Kendall Jenner.

Po co PR-owcom prawda? (czyli dlaczego prawnikom jest czasem łatwiej)

Kategoria: Felieton | Autor: Anna Deręgowska-Watza | Data: 5 kwietnia 2017
PR &#8211; s³uga czy doradca?
PR – sługa czy doradca?
Czy PR-owiec powinien wiedzieć wszystko o firmie? Co może się stać, gdy nie otrzyma on wszystkich istotnych informacji? Pisze o tym w felietonie Anna Deręgowska-Watza, managing partner w agencji Planet PR.

Eckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brak

Kategoria: Shockvertising | Autor: Jakub Müller | Data: 5 kwietnia 2017
Szokowanie na Instagramie
Szokowanie na Instagramie
Amerykańska marka odzieżowa Eckhaus Latta postanowiła iść na całość – w swojej kampanii pokazała pary uprawiające seks. Reklama wzbudziła pewien rozgłos, ale nie był to aż taki szum, na jaki liczyli jej pomysłodawcy. Wszystko dlatego, że pornografia niemal weszła do mainstreamu. Podobnych kampanii było już kilka, a samo hasło „sex sells” jest uproszczeniem.

Bardzo wyróżnia się na rynku

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 5 kwietnia 2017
Przy polskich reklamach dawniej siê tak nie p³aka³o
Przy polskich reklamach dawniej się tak nie płakało
Jednym z najczęściej komentowanych spotów ubiegłego roku był „English for beginners”. Doczekał się wzmianek w zagranicznej prasie branżowej, a i na polskim podwórku wywołał niemałą burzę. Reklamę Allegro przygotowała agencja Bardzo, która nie pracuje jak giganci branży.


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.043447017669678