Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Budowanie legendy butów o niezwykłych właściwościach

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 13 lutego 2017
Prace nad „butami Marty’ego” owocuj± te¿ praktyczniejszymi rozwi±zaniami
Prace nad „butami Marty’ego” owocują też praktyczniejszymi rozwiązaniami
Pod koniec ubiegłego roku – 27 lat po „Powrocie do przyszłości 2” – o kilka osób powiększyła się nieliczna grupa fanów, do których trafiły samowiążące się buty Nike. Takie, jakie nosił filmowy bohater Marty McFly. Model Mag wciąż nie trafił jednak do regularnej sprzedaży. Po co więc Nike w ogóle nad nim pracuje?

Norweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia Z

Kategoria: Media | Autor: Michał Tomal | Data: 13 lutego 2017
Norweska m³odzie¿ ¿yje wirtualnie i odczuwa presjê sukcesu
Norweska młodzież żyje wirtualnie i odczuwa presję sukcesu
Ogromny sukces serialu obyczajowego „Skam”, wyprodukowanego przez kanał telewizyjny NRK, był dla wielu obserwatorów zaskoczeniem. Jak to się stało, że na pozór prosta historia grupki norweskich nastolatków wywołuje tak wielkie emocje zarówno u młodszych, jak i starszych odbiorców? Nie jest to kwestia przypadku. Twórcy niezwykle starannie dopracowali każdy punkt swego przedsięwzięcia.

Jakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktyka

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Łukasz Plutecki | Data: 13 lutego 2017
Lepiej nastawiæ siê na naprawdê ostry wy¶cig <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; cruffpics - Fotolia.com</a>
Lepiej nastawić się na naprawdę ostry wyścig © cruffpics - Fotolia.com
Gdy zakłada się taką agencję bez dużych pieniędzy i doświadczenia, trzeba być gotowym na twardą szkołę życia. Jak z niej wyjść wzmocnionym? Swoim doświadczeniem dzieli się Łukasz Plutecki, CEO AtomStore, współwłaściciel agencji NetArch, która w tym roku obchodzi dziesięciolecie działalności. Dziś jej zespół liczy prawie 40 osób, ale początki wcale nie były łatwe.

Odebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetu

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: redakcja | Data: 13 lutego 2017
Kolejnej przeprowadzki nie bêdzie
Kolejnej przeprowadzki nie będzie
Do przeszłości odchodzą kampanie z udziałem Serca i Rozumu. Duet ten stworzono, by powstrzymać spadki notowań TP SA. Cel osiągnięto. Wraz ze zmianą marki TP SA na Orange pojawiły się pierwsze obawy o przyszłość dwójki sympatycznych bohaterów. Wtedy przetrwali. Tym razem odchodzą naprawdę.

Pies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży moto

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Joanna Burdek | Data: 8 lutego 2017
Spryciarz, którego trudno nie kochaæ
Spryciarz, którego trudno nie kochać
Chaser zna 1022 słowa. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby był ludzkim dzieckiem. Ale nie jest. Chaser to pies rasy border collie i jest jednym z najinteligentniejszych przedstawicieli swojego gatunku na świecie. Czy taki aktor reklamowy może pomóc sprzedawać samochody? Jak najbardziej.

Ofiara iSukcesu

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Data: 8 lutego 2017
Tak to siê zaczê³o 9 stycznia 2007 roku
Tak to się zaczęło 9 stycznia 2007 roku
Świat elektroniki pędzi w szaleńczym tempie. Nowe trendy pojawiają się w nim w mgnieniu oka. W tym wyścigu trudno jednak doszukać się większej ikony niż iPhone. Dziesięć lat, siedem generacji, a premiera każdej kolejnej to głośne wydarzenie. Jak długo Apple będzie w stanie utrzymać takie tempo?

13 spotów i 2 trendy warte dostrzeżenia – najlepsze reklamy Super Bowl 2017

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: redakcja | Data: 8 lutego 2017
Rado¶æ w ¯aganiu i Houston &#8211; têsknota ³agodzona technologi±
Radość w Żaganiu i Houston – tęsknota łagodzona technologią
Prezentujemy redakcyjny wybór najciekawszych reklam oraz wydarzeń okołosportowych związanych z tegorocznym finałem rozgrywek futbolu amerykańskiego. W tym roku pojawił się polski akcent – relacja z Żagania, gdzie od niedawna stacjonują amerykańscy żołnierze.

10 najczęstszych błędów w komunikacji e-mail marketingowej

Kategoria: E-mail marketing | Autor: Agata Chmielewska | Data: 8 lutego 2017
Czy to narzêdzie jest nieskuteczne, czy u¿ytkownik nie umie siê nim pos³ugiwaæ? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; mrdoggs - Fotolia.com</a>
Czy to narzędzie jest nieskuteczne, czy użytkownik nie umie się nim posługiwać? © mrdoggs - Fotolia.com
Co zwykle robi dziś niemal każdy od razu po włączeniu komputera i tuż przed położeniem się spać? Sprawdza wiadomości na Facebooku albo w skrzynce e-mail. Dlaczego więc niektórzy przedsiębiorcy skarżą się, że e-mail marketing nie działa i słabo konwertuje? Cóż, wystarczy sprawdzić, jak wykorzystują oni wiadomości e-mail (zwłaszcza newslettery) w swoich działaniach marketingowych.

Super Bowl wiecznie żywy?

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 1 lutego 2017
Czym zab³ysn±æ? I czy faktycznie warto?
Czym zabłysnąć? I czy faktycznie warto?
Jedna z największych imprez sportowych na świecie – finał futbolu amerykańskiego Super Bowl – wpisuje się w kulturę Stanów Zjednoczonych od 1967 roku. Wydarzenie jednak powoli ugina się pod własnym ciężarem i dostaje zadyszki.

Piękno połączone z Internetem

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Martyna Bienias | Data: 1 lutego 2017
Szczotkowanie to nie taka znów banalna czynno¶æ
Szczotkowanie to nie taka znów banalna czynność
Szczotka do włosów, która ocenia ich stan i doradza, czym je pielęgnować. Aplikator kremu do twarzy badający kondycję skóry. Szczoteczka kontrolująca dokładność mycia zębów. Marki kosmetyczne zmieniają przedmioty codziennego użytku w innowacyjne urządzenia – elementy Internetu Rzeczy.


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 614 (13.02)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 606 (10.02)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.079581022262573