Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Precyzyjne, inteligentne... nieskuteczne

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Jakub Müller | Data: 16 stycznia 2017
Precyzja celowania nie dla wszystkich jest równie wa¿na <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; cirquedesprit - Fotolia.com</a>
Precyzja celowania nie dla wszystkich jest równie ważna © cirquedesprit - Fotolia.com
Kierowanie kampanii do niewielkich grup konsumentów było uznawane w ostatnich latach za marketingowy dogmat. Tymczasem sygnały płynące z działów marketingu takich koncernów jak Mars, Coca-Cola czy Procter & Gamble wskazują, że dla dużych firm zbyt wąskie targetowanie może być źródłem problemów.

K2 czy Deloitte, czyli konkurencja wszystkich ze wszystkimi

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 16 stycznia 2017
Nie da siê powstrzymaæ nap³ywu konkurencji... z bardzo ró¿nych stron <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Andrey Popov - Fotolia.com</a>
Nie da się powstrzymać napływu konkurencji... z bardzo różnych stron © Andrey Popov - Fotolia.com
Agencja K2 otworzyła właśnie strukturę doradczą dla zarządów firm. Z drugiej strony branża marketingowa z zaciekawieniem, ale i obawą obserwuje, jak firma konsultingowa Deloitte od kilkunastu miesięcy wchodzi na jej teren: przejmuje agencje i przyciąga najlepszych specjalistów.

Czym będzie żył świat marketingu w 2017 roku?

Kategoria: Trendy | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 16 stycznia 2017
9 kierunków, które trzeba obserwowaæ <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Sergey Nivens - Fotolia.com</a>
9 kierunków, które trzeba obserwować © Sergey Nivens - Fotolia.com
Początek roku to czas intensywnego myślenia o najbliższej przyszłości. Jak zapowiada się ona dla branży marketingowej? Jakie trendy okażą się decydujące? Warto zerknąć na kilka kategorii, w których zmieni się sporo...

Nie tylko Adidas, czyli jak polskie marki wykorzystały reklamy nakręcone przez studentów

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Jakub Müller | Data: 9 stycznia 2017
Jak przyklasn±æ twórczo¶ci amatora, by marka zyska³a jak najwiêcej?
Jak przyklasnąć twórczości amatora, by marka zyskała jak najwięcej?
Rekordowa popularność nieoficjalnego filmu Adidasa pokazuje siłę kreatywności młodych twórców amatorów lub półamatorów. Polskie marki w ostatnich latach próbowały z niej korzystać. Z różnym skutkiem.

Święta, święta i po przetargu. Agencje dostały trzy dni na przygotowanie oferty dla PGE Narodowego

Kategoria: Przetargi | Autor: Jakub Müller | Data: 2 stycznia 2017
Zg³oszenie na najwy¿szym poziomie potrzebne na pojutrze <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; flashgun - Fotolia.com</a>
Zgłoszenie na najwyższym poziomie potrzebne na pojutrze © flashgun - Fotolia.com
Spółka PL.2012+ zarządzająca stadionem PGE Narodowym ogłosiła, że czeka na oferty z zakresu obsługi graficznej. Na realizację prezentacji dała kilka dni tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Agencje nie powinny być jednak zaskoczone. W ostatnich latach nie brakowało jeszcze dziwniejszych procedur przetargowych.

Zero zjadło Light

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 9 stycznia 2017
Z dwóch wariantów dietetycznych wygra³ bardziej wyrazisty
Z dwóch wariantów dietetycznych wygrał bardziej wyrazisty
Coca-Cola Light, jako produkt niskokaloryczny, powinna święcić triumfy. Dlaczego zatem niepostrzeżenie zniknęła ze sklepowych półek? Przegrała właśnie przez swoją niskokaloryczyność. Została skanibalizowana przez siostrzaną Coca-Colę Zero.

Promocje cenowe na sterydach, czyli Biedronka vs. Lidl

Kategoria: Promocje sprzedaży | Autor: Jakub Müller | Data: 21 grudnia 2016
Najpopularniejsi detali¶ci walcz±, by zdobyæ rezerwy na trudne czasy <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; olly - Fotolia.com</a>
Najpopularniejsi detaliści walczą, by zdobyć rezerwy na trudne czasy © olly - Fotolia.com
Bony, roboty kuchenne, torebki Wittchena albo po prostu zwykłe obniżki cen. Biedronka i Lidl perfekcyjnie przyciągają klienta zmasowanymi promocjami cenowymi, czasem otwarcie przelicytowując się wzajemnie na oferty. Jak działa ta strategia?

Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 21 grudnia 2016
Odrobina makabry, zanim nast±pi wzruszenie? W tym roku próbuje tego Apple
Odrobina makabry, zanim nastąpi wzruszenie? W tym roku próbuje tego Apple
Pierwszy śnieg już spadł, stacje radiowe rozpoczęły emisję „Last Christmas”, a na małych ekranach pojawia się masa reklam przygotowanych specjalnie na ten wyjątkowy czas. Przyglądamy się ponad kilkunastu spotom nie tylko z telewizyjnych bloków reklamowych – niektóre z tych dzieł można zobaczyć tylko w Internecie.

Będąc w Rzymie, czyń jak Rzymianie. Albo pozostań sobą

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Agnieszka Jaszcz, Jakub Müller | Data: 12 grudnia 2016
Apetyt na schabowego na zagranicznym urlopie
Apetyt na schabowego na zagranicznym urlopie
Pomysł biura podróży Rainbow, by w wakacje 2017 roku zorganizować polskie strefy w Chorwacji i Grecji, wywołał kilkutygodniową, zaskakującą falę hejtu. „Teraz, k..., Polska”, „strefa Janusza”, „buraki” – brzmiały komentarze. Ma to wiele wspólnego ze specyficznym podejściem Polaków do wakacji.

Popkulturowy Monster, czyli jak zostać Królem Albanii

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Michał Lutostański, Tomasz Użarowski | Data: 12 grudnia 2016
Popek przedmiotem analiz badaczy
Popek przedmiotem analiz badaczy
„Jestem królem świata i okolic. Nieśmiertelny, każdy się mnie boi” – zabrzmiało 3 grudnia na Tauron Arenie w Krakowie, kiedy Paweł Rak aka Popek Monster wkraczał do klatki przed walką z Pudzianem. Mimo że Popek nie jest profesjonalnym zawodnikiem MMA, właśnie ten pojedynek został okrzyknięty walką wieczoru. To Popek przyciągnął tłumy na galę i przed telewizory.


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.014379024505615