Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Dziennikarz w agencji reklamowej

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Adriana Krawiec | Data: 22 marca 2017
To on mo¿e dostarczyæ komunikat do celu <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; kevron2001 - Fotolia.com</a>
To on może dostarczyć komunikat do celu © kevron2001 - Fotolia.com
W pasjonującej historii trenera amatorskiego zespołu piłkarskiego zaczytywali się niemieccy internauci w e-wydaniu „Die Welt”. Co ma z tym wspólnego drugi co do wielkości bank w Niemczech? W prasie drukowanej od lat istniał artykuł sponsorowany. Kolejnym etapem jego rozwoju jest komunikacja natywna w cyberprzestrzeni. Na razie nie ma ona sobie równych, bo niestraszne jej programy blokujące reklamy.

Aflofarm – mistrz słabych okazji

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 22 marca 2017
W wymy¶laniu powodów do za¿ycia suplementu Aflofarm jest mistrzem
W wymyślaniu powodów do zażycia suplementu Aflofarm jest mistrzem
Największym reklamodawcą w Polsce w 2016 roku nie był Procter & Gamble ani Coca-Cola, ale Aflofarm. Wystarczyło to, co przynosiło firmie sukces przez ostatnie lata. Proste, wręcz banalne reklamy, szybkie wyciąganie wniosków z porażek i szukanie nisz, które przeoczyli konkurenci.

Leg godt w społeczności

Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: Sonia Horonziak | Data: 14 marca 2017
¯ó³te avatary nie znaj± wyrazów krytyki
Żółte avatary nie znają wyrazów krytyki
Lego zapamiętało lekcję sprzed dwóch dekad, gdy próbowało zostać marką lifestyle’ową i prawie zbankrutowało. Od tego czasu w centrum uwagi stawia produkt, umieszczając go zarówno w filmach kinowych, jak i kampaniach społecznych. Kolejnym krokiem ma być własny serwis społecznościowy bez hejtu i agresji.

7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Marcin Stan | Data: 14 marca 2017
Niektóre drogi mog± oddalaæ nas od celu <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; freshidea - Fotolia.com</a>
Niektóre drogi mogą oddalać nas od celu © freshidea - Fotolia.com
Jaka powinna być reklama, bez względu na formę? Oczywiście – skuteczna. Jak mawia psycholog Jacek Walkiewicz, skuteczność jest miarą prawdy. Co zatem zrobić, aby reklama działała? Na pewno unikać podstawowych, a jednak bardzo częstych błędów.

Zmęczona formuła Oscarów

Kategoria: Marketing bezpośredni | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 6 marca 2017
Taka by³a wizja wielkiej fety wed³ug McDonald's
Taka była wizja wielkiej fety według McDonald's
Jeszcze kilka lat temu ceremonia rozdania Oscarów była jedną z najważniejszych imprez świata show-biznesu. To tam m.in. zrobiono zdjęcie określane jako najsłynniejsze selfie świata. Tegoroczna impreza okazała się zaskakująca dla twórców filmowych, lecz przeciętna dla świata reklamy.

Cindy Gallop – specjalistka od rozp... szklanego sufitu w reklamie

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 6 marca 2017
Biznesowy Michael Bay w spódnicy
Biznesowy Michael Bay w spódnicy
Cindy Gallop nikogo nie pozostawia obojętnym. Dla jednych niestrudzona bojowniczka o prawa kobiet w branży reklamowej, dla innych – mistrzyni autopromocji. Jedno jest pewne: jej bezkompromisowość i ostre sądy wywołują dyskusję, której przez lata brakowało.

Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: dr Albert Hupa | Data: 6 marca 2017
To nie wró¿enie z kuli. Dane mo¿na wykorzystaæ z matematyczn± precyzj±
To nie wróżenie z kuli. Dane można wykorzystać z matematyczną precyzją
Większość reklamodawców korzysta z automatycznego zakupu reklam. Wciąż jednak brakuje im zrozumienia psychiki i zachowań zakupowych swoich docelowych odbiorców w Internecie. Nie umieją też przełożyć działań na Facebooku na te zachowania. A przecież mają już do dyspozycji kilka przystępnych rozwiązań analitycznych i big data.

MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jakub Müller | Data: 2 marca 2017
Drogi &#8222;physical to digital&#8221; i &#8222;digital to physical&#8221; mog± byæ równie trudne <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Kagenmi - Fotolia.com</a>
Drogi „physical to digital” i „digital to physical” mogą być równie trudne © Kagenmi - Fotolia.com
Dekadę temu Nike przeszedł transformację od firmy sprzedającej buty sportowe do marki oferującej także cyfrowe aplikacje dla sportowców. Teraz MasterCard, Uber, Google, Snapchat próbują iść w przeciwnym kierunku, widząc zyski w zacieraniu granicy między digitalem a realem.

Cyfrowa broń rodziny Trump

Kategoria: Marketing polityczny i miejsc | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 2 marca 2017
Prawa rêka prezydenta. Tweetuj±ca matka trójki dzieci
Prawa ręka prezydenta. Tweetująca matka trójki dzieci
Ivanka Trump jest córką wyjątkowo kontrowersyjnego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Okazuje się, że zamiast stać w cieniu, może zostać jedną z najbardziej wpływowych osób w kraju. Co więcej, to idealna broń w arsenale rodziny Trumpów.

Content marketing – co może być z nim nie tak?

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jacek Szlak | Data: 22 marca 2017
Czy content marketing wszystkim wyjdzie na zdrowie? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Yantra - Fotolia.com</a>
Czy content marketing wszystkim wyjdzie na zdrowie? © Yantra - Fotolia.com
Content marketing okrzepł już na rynku komunikacji marketingowej. Mimo to nadal ma krytyków. Warto więc przyjrzeć się ich zarzutom i choćby pobieżnie zastanowić się, czy wszystko w dziedzinie CM zmierza ku dobremu.


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.047688961029053