Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 
Zarządzanie marką

Lifestyle’owe podejście do samochodu

Mateusz Lubczański
 
11 kwietnia 2017


Maciej Sip – dyrektor marketingu SEAT-a w Polsce
Maciej Sip – dyrektor marketingu SEAT-a w Polsce
Klienci zmieniają swoje preferencje dotyczące posiadania samochodu, a cztery kółka nie są już tylko i wyłącznie środkiem transportu. O promocji aut na polskim rynku rozmawiamy z Maciejem Sipem, dyrektorem marketingu marki SEAT w Polscewięcej ->
Design


Prototyp doskonalony dla dobra ma³ych pacjentów
Prototyp doskonalony dla dobra małych pacjentów
Postęp technologiczny jest dziś tak szybki, że raz po raz dostajemy do rąk rozwiązania, jakich jeszcze świat nie widział. Jak projektuje się takie innowacje z perspektywy potrzeb użytkownika? Nie da się przecież zapytać go o potencjalne doświadczenia z użytkowania produktu, którego nie jest on w stanie nawet w pełni sobie wyobrazić... więcej ->
Marketing internetowy

Skuteczny landing page a kampanie AdWords

Anita Pruchniak
 
5 kwietnia 2017


Landing page to podstawa, ale jak¿e istotna <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; niyazz - Fotolia.com</a>
Landing page to podstawa, ale jakże istotna © niyazz - Fotolia.com
Podstawą każdej skutecznej kampanii reklamowej w Internecie jest odpowiednia strona docelowa, na którą trafi użytkownik, klikając w reklamę. Jest to zasada tak prosta i oczywista, że często niestety zapominana i zaniedbywana. Tymczasem landing page jest swego rodzaju dłuższą wersją reklamy – musi zawierać rozwinięcie zawartych w niej informacji. Jest to szczególnie istotne w kampaniach typu PPC, jak AdWords czy Facebook Ads. więcej ->
Experiential Marketing

Zanurzeni w eventach

Mateusz Lubczański
 
22 marca 2017


Jestem tutaj i jednocze¶nie w stu innych miejscach
Jestem tutaj i jednocześnie w stu innych miejscach
Łączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być. więcej ->
Zarządzanie marką

Filmowy branded content – między marką, twórcą a odbiorcą

Tomasz Dławichowski, Katarzyna Rykaczewska
 
22 marca 2017


Bez producenta kreatywnego siê nie obejdzie
Bez producenta kreatywnego się nie obejdzie
Marka chce mieć treść filmową o wartościach brandingowych, a niekiedy wciąż też reklamowych. Odbiorca oczekuje, że czas spędzony nad wideo sygnowanym przez markę nie będzie dla niego czasem straconym. Reżyser, a także scenarzysta czy aktor w projekcie branded content pragną pozostać artystami. Jak pogodzić wszystkie te oczekiwania? więcej ->
Trendy

Didżej, zmieniaj płytę, disco polo czas

Mateusz Lubczański
 
13 marca 2017


&#8222;Król jest tylko jeden&#8221; &#8211; oj, mo¿na by³o to us³yszeæ ju¿ nie raz
„Król jest tylko jeden” – oj, można było to usłyszeć już nie raz
Przez jednych wyśmiewana, przez drugich uwielbiana. Muzyka disco polo po okresie uśpienia ponownie wraca do łask. I znów okazuje się wybitnie dochodowym kawałkiem show-biznesu. więcej ->
Badania marketingowe

Business Model Canvas w consumer intelligence

Agnieszka Łebkowska
 
13 marca 2017


Na badanie warto spojrzeæ szerzej. Bo celem jest sukces, a nie raport <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; serpilurundas - Fotolia.com</a>
Na badanie warto spojrzeć szerzej. Bo celem jest sukces, a nie raport © serpilurundas - Fotolia.com
„Zrobić badanie marketingowe? OK, już piszemy ankietę i wrzucamy ją do Internetu” – często można spotkać się z takim podejściem do badań. Tymczasem napisanie kwestionariusza, choć samo w sobie jest dość skomplikowanym zadaniem, stanowi tylko część planowania badania. A co ważniejsze – badanie powinno być jednym z elementów umożliwiających rozwiązanie większego problemu gnębiącego np. dział marketingu czy HR. więcej ->
Prawo

RODO: co warto wiedzieć, żeby spać spokojnie

Jacek Barankiewicz
 
6 marca 2017


Do wej¶cia zmian w ¿ycie pozosta³ nieco ponad rok <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Maksim Kabakou - Fotolia.com</a>
Do wejścia zmian w życie pozostał nieco ponad rok © Maksim Kabakou - Fotolia.com
Od 25 maja 2018 roku będzie miało zastosowanie ogólnounijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. RODO w ogromnym stopniu wpłynie na możliwości prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jak doszło do jego powstania? Jakie jest jego znaczenie dla świata biznesu? Na czym polegać będą zmiany? więcej ->
Kampanie reklamowe

Kino mocno nakręcone

Jakub Müller
 
6 marca 2017


Sala kinowa &#8211; miejsce ucieczki od codziennych k³opotów <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; nyul - Fotolia.com</a>
Sala kinowa – miejsce ucieczki od codziennych kłopotów © nyul - Fotolia.com
W ubiegłym roku Polacy chodzili do kina najchętniej od 1989 roku. Spoty przed filmami oglądali w skupieniu, a wydatki reklamowe na kino rosły w galopującym tempie. Świat idealny? Nie – to medium wymaga od reklamodawców kreatywności i umiaru. więcej ->
Trendy

Batoniki szyte na miarę

Mateusz Lubczański
 
6 marca 2017


Znany baton wed³ug w³asnego przepisu? Czemu nie...
Znany baton według własnego przepisu? Czemu nie...
Masowa produkcja to niższe koszty, lecz tam, gdzie rośnie siła nabywcza kupujących, zaczynają kiełkować pomysły personalizacji produktu. Zaczęło się od drogich nabytków. Teraz jednak konsumenci chcą indywidualizować nawet batoniki.
 więcej ->


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.014400005340576