Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 
Badania marketingowe


Gdzie¶ widziane – wci±¿ oddzia³uje (fot. WavebreakmediaMicro / Fotolia)
Gdzieś widziane – wciąż oddziałuje (fot. WavebreakmediaMicro / Fotolia)
Co zrobić, aby klient stojący przed półką w sklepie wybrał właśnie naszą markę? Albo gdy szuka produktu w Internecie? Można zastosować w kampanii reklamowej efekt czystej ekspozycji. Wykorzystuje on mechanizm psychologiczny, zgodnie z którym bardziej pozytywnie myślimy o tych rzeczach, które już znamy. Niekoniecznie wiedząc, skąd ta znajomość. więcej ->
Kampanie reklamowe


Tu reklamodawcy oszczêdzaj± na kreacji, a stawiaj± na zasiêg
Tu reklamodawcy oszczędzają na kreacji, a stawiają na zasięg
Polacy chętnie słuchają radia, co w ubiegłym roku przełożyło się na wzrost wydatków reklamowych w tym medium. Reklama radiowa od kilku lat zmaga się jednak z tymi samymi problemami. To przede wszystkim nawał podobnych, mało wyróżnialnych spotów, a także uzależnienie od kilku największych reklamodawców. więcej ->
Zarządzanie marką


Co sprawia, ¿e biznesy dzi¶ rosn± szybciej?
Co sprawia, że biznesy dziś rosną szybciej?
Okres niezbędny do osiągnięcia 50 milionów użytkowników konkretnego nowego rozwiązania skrócił się w ostatnich latach kilkunastokrotnie. Aby osiągnąć tak okazałą liczbę korzystających, samolot potrzebował blisko 70 lat, telewizja – 22 lata, a znacznie bardziej współczesny iPod jedynie 36 miesięcy. Dlaczego tak się dzieje? więcej ->
Marketing internetowy


Znajomo¶æ psychologii konsumenta jest wa¿niejsza od narzêdzi automatyzacji marketingu <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; rolffimages - Fotolia.com</a>
Znajomość psychologii konsumenta jest ważniejsza od narzędzi automatyzacji marketingu © rolffimages - Fotolia.com
Z pomocą nowych technologii i monitoringu zachowań klienta online potrafimy coraz lepiej poznawać klientów i ich gusta. Ale to nie wszystko – w ich zachowaniach można dostrzec wiele prawidłowości, co czyni je łatwiejszymi do przewidzenia. A to za sprawą reguł kierujących ludzkim myśleniem. więcej ->
Trendy

Nowy wspaniały sex-świat

Mateusz Lubczański
 
10 maja 2017


Kreatorzy nowej rewolucji seksualnej dzia³aj± coraz ¶mielej
Kreatorzy nowej rewolucji seksualnej działają coraz śmielej
„Kobiety czerpią przyjemność z gadżetów erotycznych już od pięćdziesięciu, a może nawet pięciu tysięcy lat, a mężczyźni są nadal wykluczeni z zabawy!” – skarży się David Mills, właściciel firmy RealDolls, produkującej wyspecjalizowane lalki erotyczne. Chciałby on, aby coś, co jeszcze kilka lat temu było postrzegane jako poważna dewiacja, stało się czymś zupełnie normalnym. Być może jego życzenie niebawem się spełni. więcej ->
Public Relations


Trzeba dzia³aæ, zanim kryzysowa lawina ruszy na dobre <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; udra11 - Fotolia.com</a>
Trzeba działać, zanim kryzysowa lawina ruszy na dobre © udra11 - Fotolia.com
Kryzys często rodzi się wewnątrz firmy. O tym, jakie działania powinny podejmować przedsiębiorstwa, by w razie kryzysu móc zminimalizować negatywny przekaz na swój temat, rozmawiali uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017. Zastanawiali się też, jaką rolę w trudnym dla marki czasie odgrywają media – te tradycyjne i społecznościowe.
 więcej ->
Badania marketingowe

Jak skomercjalizować fejm?

Joanna Chłopek, Jakub Müller
 
28 kwietnia 2017


Nie trzeba szukaæ wspó³czesnych Herostratesów...
Nie trzeba szukać współczesnych Herostratesów...
Internetowy fejm jest dla młodych ludzi często ważniejszy niż pieniądze, ale prawdziwych doznań i spraw wartych zaangażowania szukają oni w realu. Firmy, które to rozumieją, mogą dobrze zarobić. więcej ->
Zarządzanie marką

ShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi

Mateusz Lubczański
 
28 kwietnia 2017


Jak konkurenci bêd± walczyæ o polskiego widza?
Jak konkurenci będą walczyć o polskiego widza?
Netflix doczekał się na polskim rynku konkurenta w postaci oferty ShowMax. Gigant streamingu może jeszcze nie czuje na plecach oddechu przeciwników, jeśli chodzi o działalność w skali globalnej. Na naszym podwórku może jednak poczuć się zagrożony. Dlaczego? więcej ->
Zarządzanie marką

Lifestyle’owe podejście do samochodu

Mateusz Lubczański
 
11 kwietnia 2017


Maciej Sip &#8211; dyrektor marketingu SEAT-a w Polsce
Maciej Sip – dyrektor marketingu SEAT-a w Polsce
Klienci zmieniają swoje preferencje dotyczące posiadania samochodu, a cztery kółka nie są już tylko i wyłącznie środkiem transportu. O promocji aut na polskim rynku rozmawiamy z Maciejem Sipem, dyrektorem marketingu marki SEAT w Polscewięcej ->
Design


Prototyp doskonalony dla dobra ma³ych pacjentów
Prototyp doskonalony dla dobra małych pacjentów
Postęp technologiczny jest dziś tak szybki, że raz po raz dostajemy do rąk rozwiązania, jakich jeszcze świat nie widział. Jak projektuje się takie innowacje z perspektywy potrzeb użytkownika? Nie da się przecież zapytać go o potencjalne doświadczenia z użytkowania produktu, którego nie jest on w stanie nawet w pełni sobie wyobrazić... więcej ->


[1] 2 3 4 5 następna ostatnia 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.014328956604004