Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)

Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)

Telemarketing irytuje (budowa skryptu telemarketingowego)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Struktura rozmowy telemarketingowej powinna być ściśle określona. Nawet jeśli rozmowa jest prowadzona swobodnie, zawsze powinien być przygotowany dokument zawierający zasadniczy układ rozmowy. Struktura taka szczególnie przydaje się w sytuacji, gdy telemarketingowi towarzyszy pomocniczy program komputerowy. Wtedy najlepiej widać, że algorytm rozmowy nie może w żadnym momencie zawisnąć w próżni, na każde „przejście” w rozmowie powinny być przewidziane odpowiednie opcje. W artykule omówione są elementy, z których składa się skrypt telemarketingowy akcji wychodzącej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja