AdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymanyAdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymanyAdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymanyAdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymany

AdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymany

AdEx 2009 – dwucyfrowy wzrost reklamy w Internecie utrzymany
IAB Polska

IAB Polska

-

IAB Polska

IAB Polska

Wartość wydatków brutto na reklamę internetową w Polsce wyniosła 1373 mln złotych w całym 2009 roku – wynika z badania IAB AdEx prowadzonego przez PricewaterhouseCoopers oraz IAB Polska. Internet nie tylko utrzymał pozycję jednego z najpopularniejszych kanałów reklamowych (zaraz po telewizji), ale co więcej – osiągnął 11-procentowy wzrost w porównaniu do roku 2008 (biorąc pod uwagę te same podmioty objęte badaniem rok do roku).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja