Social media – idź na jakość, nie na ilośćSocial media – idź na jakość, nie na ilośćSocial media – idź na jakość, nie na ilośćSocial media – idź na jakość, nie na ilość

Social media – idź na jakość, nie na ilość

Social media – idź na jakość, nie na ilość
Michał Krzywda

Michał Krzywda

-

Michał Krzywda

Michał Krzywda

Boom na social media trwa nadal w najlepsze. PR-owcy i marketerzy, zafascynowani doniesieniami o sukcesach wielu firm wykorzystujących ten kanał komunikacji, stadnie zakładają konta na Blipie, Twitterze i Facebooku. Nic w tym dziwnego, zwłaszcza że w teorii zarządzania kontami w mediach społecznościowych wygląda to bardzo prosto. Wystarczy założyć firmowe konto, zapełniać je informacjami na temat firmy i rejestrować rosnącą liczbę fanów lub obserwujących. Szybkie, proste i niewymagające dużych nakładów czasu. Czy to jednak wystarczy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja