Ćwiczenia z lojalnościĆwiczenia z lojalnościĆwiczenia z lojalnościĆwiczenia z lojalności

Ćwiczenia z lojalności

Ćwiczenia z lojalności
Tomasz Rzeźnik

Tomasz Rzeźnik

-

Tomasz Rzeźnik

Tomasz Rzeźnik

Z jakich narzędzi marketingu powinny korzystać kluby fitness? Jak kształtować pozytywne relacje z klientami? Jakie są przyczyny ich odpływu oraz jak szkolić pracowników, aby posiadacze karnetów pozostawali lojalni? Na te pytania odpowiadali podczas poznańskich targów Fit-Expo prelegenci IV edycji Fitness Marketing Event.

Podczas konferencji przeznaczonej dla właścicieli oraz instruktorów ośrodków rekreacyjno-sportowych szczególną uwagę poświęcono zagadnieniu lojalności klientów. Zdaniem prelegentów to czynnik decydujący o budowaniu przewagi konkurencyjnej w tym sektorze.

– Od 30 do 50% ćwiczących odchodzi z klubu fitness w ciągu pierwszych trzech miesięcy od pierwszego treningu – mówił dr Mark Slavin, international director RTS.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja