Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcyEmployer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcyEmployer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcyEmployer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy

Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy

Employer branding, czyli jak stworzyć silną markę pracodawcy
Katarzyna Rek

Katarzyna Rek

-

Katarzyna Rek

Katarzyna Rek

Wzrost wskaźników biznesowych, umacnianie przewagi konkurencyjnej, budowa lojalności i zaufania wśród pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów – to cele, które stawia przed sobą niejedna polska firma niezależnie od branży, w której działa. Ich realizacja uzależniona jest od wielu czynników. Jednym z najistotniejszych jest reputacja przedsiębiorstwa jako pracodawcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja