Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011

Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011

Kto zapracował na wizerunek, dziś zbiera owoce – wyniki Edelman Trust Barometer 2011
Edelman Polska

Edelman Polska

-

Edelman Polska

Edelman Polska

Rośnie zaufanie do instytucji. W Polsce wzrosło zaufanie do: rządu o 11%, mediów o 16%, prezesów spółek o 49%. Podczas szczytu ekonomicznego w Davos zaprezentowano wyniki corocznego badania Edelman Trust Barometer 2011. Wynika z niego, że dla firm i instytucji zdobyte zaufanie jest najlepszą ochroną przed utratą wizerunku w czasie kryzysu. Już po raz piąty badanie obejmuje także polskich liderów opinii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja