Jakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handloweJakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handloweJakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handloweJakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handlowe

Jakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handlowe

Jakość czy bylejakość? Klienci ocenili centra handlowe
Vision SecretClient

Vision SecretClient

-

Vision SecretClient

Vision SecretClient

Centra handlowe działają już nie tylko w największych miastach. W miarę zwiększania się liczby galerii nasila się oczywiście rywalizacja między nimi. Co zatem przyciąga klientów do danego centrum, a co zdecydowanie od niego odpycha? Jak kupujący oceniają jakość obsługi w polskich galeriach handlowych? Odpowiedzi zawarto w raporcie Programu Jakość Obsługi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja