Wyniki raportu Programu Jakość Obsługi wskazują, że polscy klienci wolą wirtualną obsługę od tej „w realu” i oceniają ją o wiele lepiej niż obsługę w tradycyjnych sklepach. Czy to oznacza, że zmieniają się ich preferencje zakupowe, a tradycyjne sklepy idą w zapomnienie?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
E-sklepy prowadzą w rankingach
W lutym bieżącego roku Program Jakość Obsługi, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl, przeprowadził ankietę wśród tysięcy konsumentów, którzy wypowiedzieli się na temat dwóch form zakupów: tradycyjnej i internetowej.
Zarówno wyniki tej ankiety, jak i regularne badania zachowań konsumenckich oraz poziomu zadowolenia klientów z jakości obsługi pokazują, że sklepy internetowe biją swoją tradycyjną konkurencję na głowę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.