Wysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertęWysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertęWysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertęWysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertę
Staranność i osobisty charakter – cechy dobrego listu towarzyszącego przesyłce (fot. Pixabay)

Wysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertę

Wysyłka bezpośrednia – to list sprzedaje ofertę
Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

-

PR & communications manager, Polskie Centrum Marketingowe

Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

PR & communications manager
Polskie Centrum Marketingowe

Wysyłka bezpośrednia – kiedyś najpopularniejsza forma komunikacji z klientem, w dobie Web 2.0 ustępuje pola komunikacji elektronicznej. Niemniej nadal jest niezwykle skutecznym sposobem komunikowania się i prezentowania ofert, a to, na ile pomoże nam w osiągnięciu celów biznesowych, zależy od zastosowania kilku prostych zasad.

Kiedy rzeczywiście list sprzedaje

W dobrze napisanym liście przewodnim muszą znaleźć się jasno wyłożone korzyści, jakie wynikają ze skorzystania z przedstawianej właśnie oferty. Korzyści te powinny też wyraźnie odnosić się do konkretnych potrzeb grupy docelowej.

Dlatego nie pisz do anonimowej grupy klientów. Staraj się, by twój przekaz brzmiał jak list kierowany do konkretnej osoby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja