Wysyłka bezpośrednia – kiedyś najpopularniejsza forma komunikacji z klientem, w dobie Web 2.0 ustępuje pola komunikacji elektronicznej. Niemniej nadal jest niezwykle skutecznym sposobem komunikowania się i prezentowania ofert, a to, na ile pomoże nam w osiągnięciu celów biznesowych, zależy od zastosowania kilku prostych zasad.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy rzeczywiście list sprzedaje
W dobrze napisanym liście przewodnim muszą znaleźć się jasno wyłożone korzyści, jakie wynikają ze skorzystania z przedstawianej właśnie oferty. Korzyści te powinny też wyraźnie odnosić się do konkretnych potrzeb grupy docelowej.
Dlatego nie pisz do anonimowej grupy klientów. Staraj się, by twój przekaz brzmiał jak list kierowany do konkretnej osoby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.