10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów

10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów

10 efektywnych sposobów na budowanie listy subskrybentów
Paweł Sala

Paweł Sala

-

dyrektor zarządzający, FreshMail

Paweł Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający
FreshMail

Wykładowca studiów podyplomowych E-marketing w praktyce, realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce. Autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, mówca na licznych konferencjach branżowych.

W e-mail marketingu najważniejsze jest dysponowanie dobrą bazą adresową. Dobrą, czyli samodzielnie zbudowaną. Jak się jednak do tego budowania zabrać? Gdzie szukać możliwości? Na co zwracać uwagę? Oto zestaw wskazówek.

Trzy podstawowe kwestie formalne

O prawdziwej efektywności e-mail marketingu, a przede wszystkim o legalności działań można mówić tylko przy zachowaniu zasad marketingu za przyzwoleniem (permission marketing). Budując bazę adresową, należy zatem pamiętać o trzech regułach.

Po pierwsze, zbieraj adresy w modelu double opt-in – oznacza to, że każdy zapis potwierdzamy wysłaniem na daną skrzynkę pocztową e-maila aktywacyjnego, a adres dodajemy do bazy dopiero po kliknięciu przez odbiorcę w link przesłany w e-mailu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja