Tajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowych - Marketing przy Kawie
Tajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowychTajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowychTajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowychTajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowych

Tajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowych

Tajemniczy klient o polskich i zagranicznych salonach samochodowych
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Kupujemy cztery kółka? Badania przeprowadzone na zlecenie International Service Check w europejskich salonach samochodowych pokazały, że na najlepszą obsługę możemy liczyć w salonach Daimler, Toyota Motor Europe oraz Jaguar. Markami najbardziej dbającymi o obsługę klienta okazały się Seat, Mercedes oraz Toyota. A w Polsce? Na wyróżnienie zasłużyły marki: Volvo Poland, BMW Poland oraz Toyota Poland, a także salony: Mercedes w Sosnowcu, BMW w Lublinie oraz Seat w Olsztynie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja