Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Dobra jakość obsługi klienta – utopia czy rzeczywistość?

Kategoria: Obsługa klienta | Autor: Vision SecretClient | Data: 11 lipca 2011
Słowa kluczowe: jakość obsługi, biedronka, mix electronics, obsługa klienta



Personel pozostawia wiele do życzenia
Satysfakcja klientów rośnie – tak można w kilku słowach podsumować wyniki uzyskane w ramach Programu Jakość Obsługi na podstawie ocen i opinii konsumentów z I kwartału 2011 roku. Nadal jednak polskie firmy marnują czas klientów „niezorganizowaną” obsługą.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Wyciągać wnioski z badań
Krystyna Jarocka (23:33 2011-07-12)
To bardzo dobrze, że za darmo można przeczytać o wynikach żmudnych i kosztownych badań. Jednakże samo czytanie to jeszcze mało. Firmy tną koszty zamiast wreszcie zrozumieć, że obsługa klienta to możliwość wzrostu zysków prawie bez ponoszenia kosztów, bo cóż znaczą, przy tych możliwościach, koszty szkolenia? Proszę zauważyć, że tak wiele firm posiada certyfikat jakości według ISO 9001, normy poświęconej spełnianiu oczekiwań klientów, a tak mało uwagi poświęca się oczekiwaniom klientów pod względem obsługi, albo sądzi się, że wystarczy mówić każdemu "dzień dobry". A to za mało! W rzeczywistości liczy się jakość w całym zakresie działalności, a nie tylko certyfikat na ścianie.

Obsługa klienta

Dług automatyczny
Jakub Müller

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.059400081634521